Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Picolini

Prośba o ocenę dwóch zestawów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

 

Przymierzam się do kupna komputera i przy użyciu forum udało mi się stworzyć dwa zestawy, które mnie interesują (Zielonych i Czerwonych). Szczerze mówiąc skłaniam się w stronę zestawu od AMD - zawsze miałem nVidię i w sumie fajnie by było spróbować czegoś nowego. Dodatkowo w internecie ludzie piszą że AMD jest 'bardziej przyszłościowe' chociaż nie wiem na ile jest w tym prawdy (dla mnie 8gb w grafice wygląda bardziej przyszłościowo niż 6gb ;) ).

 

Krótka charakterystyka zakupu:

 

- Bez Overclockingu/Undervoltingu itd. - nie znam się kompletnie.

- Posiadam monitor (Full HD 60fps), dyski HDD i SDD i system więc nie są one ujęte

- Budżet tak do 4000

- Oczekiwany czas życia: 4-5lat

- Spory plus dla kart graficznych których chłodzenie pozostaje w spoczynku przy braku obciążenia

 

Zestaw zielony:

 

GPU: Zotac 1060 6gb AMP

 

Chłodzenie: Silentium Fera 3

 

MOBO: ASRock Z370 PRO4

 

CPU: Intel i5-8400

 

PSU: SilentiumPC supremo L2 gold 550W

 

Obudowa: SilentiumPC Regnum RG4 Black

 

RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHZ CL16

 

 

Zestaw czerwony - nie do końca jestem pewny płyty i RAMów, proszę o ew. poprawki. Skłaniam się bardziej ku temu zestawowi.

 

GPU: Gigabyte Radeon RX 580 8GB Aorus albo MSI Radeon RX 580ARMOR 8G OC

 

Chłodzenie: Z procesora

 

MOBO: MSI B350 TOMAHAWK

 

CPU: AMD Ryzen 5 2600

 

PSU: SilentiumPC supremo L2 gold 550W

 

Obudowa: SilentiumPC Regnum RG4 Black

 

RAM: G.SKILL Ripjaws 5 2x 8gb 3200mhz CL16

 

 

Z góry dziękuję za każdą udzieloną mi pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście bym to widział tak :

 

-Procesor Intel Core i5-8400, 2.80GHz