Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

alhaz

Czy warto się w to pakować?

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś ma doświadczenia z takim sprzętem -> zestaw (tak, widziałem recenzje JayZ2Cents)

 

Mam obudowę BeQuiet PureBase 600, i z tego co sprawdziłem to na styk powinna wejść chłodnica, chcę to zapiąć do Ryzena 2700X i w przyszłości GPU pokroju 1080Ti (ale z nowej serii 11xx, na jesień). No i teraz pytanie czy taka 360mm wydoli przy takim setupie i co najważniejsze czy na 3x120mm będzie cicho? Bo cisza to mój priorytet a nie mam doświadczenia z LC i nie wiem czy wchodzić w tą zabawę.

 

Znawcy tematu doradzicie? Od razu zaznaczam, że nie chcę wyrzucać chłodnicy na zewnątrz, rezerwuar ew. mógłbym wziąć jako tube zamiast zatoki 5'25, używane części mnie nie interesują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rezerwuar montowany w zatoki do D5 odradzam stanowczo. Nie dość że ten od alphacoola jest dość tandetny (wygląd i wykonanie), to takie połączenie przenosi wibracje na obudowę i nie da się w żaden sposób tego wyeliminować. D5 to mocna pompa i jeżeli jest zmontowana do obudowy na sztywno to będzie głośna, nawet na najniższych obrotach, obudowa wpadnie w rezonans.

 

Co do chłodnicy, przy 1080ti na 3x120 trzeba będzie dać obroty wentylatorów pod obciążeniem, typu 1000-1200 myślę, jak zostawisz na poziomie niesłyszalnym typu 700, to ci się będzie stopniowo woda podgrzewać. Także przy takim setupie nie będzie to super ciche, słyszalny szum pod obciążeniem, powinno być ciszej niż stock.