Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Filip8699

Intel Core i7-4790K grzeje sie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mianowicie mam taki problem, iż grzeje mi sie procesor. Użyłem pasty termoprzewodzącej (stara pasta wyschła) przez co z 60 stopni, temp. spadła do 35 stopni ale w stanie spoczynku (tj. komputer włączyony, ale żadne gry, programy nie chodzą), natomiast przy grach itp itd temperatura sięga minimum 60 stopni, choć wcześniej te same gry chodziły na maks ustawieniach i było max 54 stopnie, podczas gdy teraz mam wszystko na średnich. I moje pytanie : Czemu tak się grzeje? Jak to naprawić? czy moze to byc spowodowane programem WMI Provider host który zrzera mi sam z siebie 20% procesoru wg menadzera zadań czy też problem tkwi gdzie indziej. W załączniku dodaje log z GameBoster 3.0 gdyby to coś pomogło (jestem zielony w tych sprawach i nie wiem czy to ten log jest potrzebny czy powiniennem użyć jakiegoś specjalnego programu :v )

Z góry dziekuje za pomoc :)

Game Booster Diagnose Report.txt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj do zimy, to temperatury spadną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale o jakich temperaturach dokładnie mowa w stresie? Co to jest "minimum 60"?

 

60 to dla tego procesora zimno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach