Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Muffinek

[3500-4000zł] Laptop do codziennego użytku.

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Tak jak w temacie, poszukuję laptopa do maksymalnie 4000 zł. Do codziennego użytku i pogrywania w starsze tytuły.

Nie znam się na laptopach totalnie. Wymagam od niego:

- Niezawodności

- Dobrej wydajności w multimediach, pakietach biurowych, oraz starszych grach

- Dobrego wykonania

- Dobrego czasu pracy na baterii

- Mobilności

- Dysku SSD

- Wygodnej klawiatury. (Miłym dodatkiem byłoby jej podświetlenie)

- Nie przegrzewania się

Myślałem nad ThinkPad'em E480. A wy co sądzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O jakich starszych grach mówisz. Zdecydowanie opłacalniej wychodza ten model Lenovo ThinkPad E480 i5-8250U/16GB/240+500/Win10P FHD 3899 zł pasuje do Twoich wymagań, tylko pytanie toczy się w przypadku gier zobacz czy Ci to wystarcza https://www.notebookcheck.pl/Intel-UHD-Graphics-620.272772.0.html testy graficzne zintegrowanej karty Intel UHD Graphics 620.

 

Alternatywa biznesowego modelu

Dell Vostro 5471 i5-8250U/16GB/256/10Pro FHD 3899 zł

Matryca FULL HD matowa IPS lepsze katy widzenia, procesor 8 generacji 4 rdzeniowy wydajny nowy procesor, solidne aluminiowe wykonanie przy tym jest lekki i poręczny, wygodna podświetlana klawiatura, 3 letnia gwarancja biznesowa onsite od Dell bardzo dobra jakość serwisowa, niezły czas pracy na własnym zasilaniu. System w wersji PRO.

 

Ewentualnie z ciekawych modeli

ASUS VivoBook S14 S410 i5-8250U/16GB/256GB/Win10 3799 zł