Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Oneiros

Porownanie dwoch laptopow

wybor  

3 użytkowników zagłosowało

  1. 1. ktory zestaw zostawic?



Rekomendowane odpowiedzi

Hej wszystkim, przyszedlem z prosba. Zaraz mam dwa laptopy w domu, jeden musze oddac rodzinie a nie za bardzo wiem ktory jest lepszy, bo szczerze powiedziawszy jestem kompletnym laikiem w sprawie sprzetu i cyferki porownania itp nic mi nie mowia :kwasny:

 

Moze zaczne od tego do czego cchcialbym uzywac tego laptopa? Do gier ;) na tym ktorego aktualnie uzywam smiga mi calkiem ok Skyrim i te gre bym ustawil jakie tako maksimum, oczywiscie nie na ultrahd. Drugiego laptopa nie mam jeszcze w rekach czekam dopiero na przesylke wiec nie moge tak po prostu odpalic tej samej gry i zobaczyc, a oddac bede musial w zasadzie jakas godzine po otrzymaniu paczki

 

1 zestaw to spisuje z naklejki: Lenovo 17,3' notebook g710 3550m/4gb/1000gb/dvd-rw/7hp64x/gt820m

 

2 zestaw z wlasciwosci: packard bell intel core i3 3217u cpu 1.8ghz, 4gb ram, 1tb pamieci, 64 windows, geforce gt740m, inter r hd graphics 4000

 

Ktory bardziej sie oplaca mi zostawic i czym sie roznia, co na nich odpale mniej wiecej? Jakby to bylo zycie to bym wam piwo postawil za odpowiedz ale no tak to po prostu przyjmijcie dobre slowo i podziekowania. Ten drugi laptop mam od paru lat pierwszy byl uzywany tylko w biurze do tabelek itp :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do gier lepszy będzie ten z gt740 (drugi)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze względu na procesor nr1 ale oba beznadziejne konstrukcyjnie, no i przez tyle czasu nie rozbudować żadnemu z nich RAM-u do 8GB ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach