Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

qwsazx

Nie znam się, a chcę kupić Xboksa 360

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

 

Z góry zaznaczam, że nie mam kompletnie pojęcia o konsolach. Jedyny mój kontakt to 15 minut grania (na PS3) w Red Dead Redemption, po których to 15 minutach stwierdziłem, że chcę pograć na poważnie. A nie mam na czym. Zrobiłem więc szybkie rozeznanie i wydaje mi się, że Xbox 360 będzie lepszym wyborem od Playstation. Opinie są takie, że gra chodzi płynniej i lepiej wygląda. Czy tak jest faktycznie? Jeśli tak, to prosiłbym o radę dotyczącą zakupu. Moje oczekiwania są następujące:

 

1. Kupuję konsolę chyba wyłącznie dla RDR. Nie wiem w sumie, w co jeszcze mógłbym na niej pograć lub do czego ją użyć :)

1. Ma być tanio. Zatem konsola używana. Widziałem na Allegro, że za 300-350-400 złotych można przebierać w zasadzie do woli (rozwinę to poniżej).

2. Nie interesują mnie żadne konta Xbox Live, dostęp do sieci, zakładanie konta, jakieś abonamenty, sieci społecznościowe, platformy itp. Zamierzam podpiąć sprzęt do TV, odpalić grę, pograć, wyłączyć.

3. Nie wiem, czy interesują mnie inne gry. Ogólnie graczem jestem raczej sporadycznym, jak już to gram wyłącznie na pececie. Nie wiem, czy warto zwrócić uwagę na tytuły wyłącznie dla XBoxa?

 

Fajnie byłoby, jakby dało się użyć konsoli do odtwarzania filmów z pendrive'a - czyli mkv, mp4 i tak dalej. Płyty DVD zapewne odtwarza bez problemu (Zdziwiłbym się, jakby było inaczej). A jak to wygląda z filmami z torrentów? Napisy itp. Czy Xbox może być jakąkolwiek alternatywą dla Kodi? Choćby uproszczoną?

 

Tyle wiem - jak widać niedużo. Ale zajmuję się tematem od raptem godziny. Wybaczcie laikowi :)