Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

tomek79

Xbox 360 slim & xbox 360 one.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jak w temacie chce kupić córce xboxa z kinectem. Jestem zielony jak trawa w tych konsolach. Nie będę się rozpisywał o tych konsolach i szczególnie o kwotę zakupu też nie chodzi. Po prostu co będzie lepszym wyborem.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na xbox 360 trochę gier na kinecta wyszło. Na xbox one znacznie mniej i MS już uśmiercił kinecta do nowej konsoli.

 

Xbox one 28 gier do których wymagany jest kinect lub można go użyć

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Xbox_One_games

 

W przypadku xbox 360 gier takich jest około 177

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Xbox_360_games

 

Przy czym trzeba zaznaczyć, że w jednym i drugim przypadku nie wszystkie wyszły na wszystkich kontynentach, nie wszystkie obsługują kinecta w pełni, czyli że zapewniają sterowanie wyłącznie ciałem/gestami bo np. kinect służy tylko do wspomagania rozgrywki, nagrywania itp.

Nie zmienia to faktu, że na xbox 360 wybór był większy, pozostaje jedynie kwestia dostępności obecnie niektórych tytułów na kinecta.

Nie myślałeś np. o nintendo switch? Wiem, że teoretycznie może gorsza propozycja, ale nie we wszystkich grach na Switcha da się siedzieć na kanapie, w niektórych trzeba wstać i się poruszać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem że na one trzeba jakieś adaptery dokupywać. Wiadomo jak to z dzieciakami pograją z tydzień i konsola się znudzi. Na alledrogo są w różnych cenach w zależności od pojemności dysku. Ile tego dysku potrzeba minimum?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach