Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

zel

Router LTE (Play) 5GHZ za 200-300zł

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień doberek!

 

Poszukuję routera LTE do internetu z Playa (czyt. mam kartę sim :cool: ). Jest to samo centrum Wrocławia, speedtest na telefonie pokazuje prędkości rzędu 210/32 Mbps. Router będzie stał przy oknie i obsługiwał jedno pomieszczenie, więc może być na paśmie 5GHz. Urządzeń max. 3-4 na raz. Jako że kompletnie nie znam się na budowaniu sieci, to szukam porady.

 

Póki co znalazłem dwa urządzenia TP-LINK TL-MR3620 i Asus RT-AC1200, ale budżet jest do 300, więc może coś mniej znanej firmy się znajdzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten Huawei jest świetny, ale to koszt około 600zł :) A musisz mieć dualbanda? Nie ma co kupować jakiś nonejmów. Jeśli zdecydowałbyś, że 2,4hz ci wystarczy to D-link czy TP-Link ma fajne urządzenia za nieco ponad 300zł https://www.x-kom.pl/p/294297-router-tp-link-tl-mr6400-300mbps-b-g-n-3g-4g-lte-150mbps-4xlan.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tym TP-linku jest zabytkowy modem LTE bez agregacji - CAT 4 ( w teorii do 150Mb/s / w praktyce max 60Mb/s )

 

Potrzebujesz sprzętu z LTE minimum CAT 6 ( agregacja 2 pasm )

Play potrafi agregować 4 pasma CAT 16 - dlatego osiągnąłeś ponad 200Mb/s

 

Z tańszych

Huawei B525/B529 /E5186 - CAT 6 ( 2 pasma ) - stacjonarny

Huawei E5785 / E5786 - CAT6 ( 2 pasma ) mifi

ZTE MF971 - CAT6 - ( 2 pasma ) mifi

ZTE MF980 - CAT9 ( 3 pasma ) mifi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach