Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Matakujce

Głośniki a zewnętrzny wzmacniacz.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zacznę od tego że jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o audio. Posiadam głośniki Microlab Solo 7C. Ostatnio padł mi wzmacniacz, po naprawie dalej są z nim problemy, jakość dźwięku jest straszna (burczenie, szumy itp.). Zależy mi na tym aby dobrać jakiś zewnętrzny wzmacniacz, który by to ogarnął. Moje pytanie to: czy jest to opłacalne, I czy ktoś z was mógłby coś polecić. dodam że głośniki grają bardzo dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da się zrobić, ale czy jest to opłacalne to ciężko powiedzieć. Po pierwsze trzeba w prawej kolumnie wyprowadzić bezpośrednie podłączenie pod zwrotnicę głośników. Lewa kolumna już to ma zrobione. Potem trzeba mieć jakiś wzmacniacz, można coś znaleźć na znanym portalu aukcyjnym (wzmacniacze audio, ewentualnie amplitunery). Trzeba uważać na stary sprzęty bo o ile dany egzemplarz jest sprawny, to w razie awarii np potencjometru głośności znalezienie nowego może graniczyć z cudem, albo wysoką ceną sprowadzenia z USA... Lepsze niestety będą urządzenia produkcji polskiej, ze względu na łatwość naprawy. Wszystko zależy od tego ile jesteś skłonny wydać na wzmacniacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to dość opłacalne, da się z tych głośników wyciągnąć znacznie więcej na zewnętrznym wzmacniaczu. Kolumny mają impedancję 4 Ohm więc musisz dobrać odpowiedni wzmacniacz (taki, który obsłuży 4 Ohmowe kolumny). Wzmacniacz do tych kolumn musi grać jasno i dynamicznie.

 

Jaki masz budżet? Wstępnie zainteresowałbym się chociażby tym:

https://allegro.pl/rotel-ra-820a-wzmacniacz-gwarancja-i7498220955.html