Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Bunny99

Mysz do 300zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, ostatnio wymieniłem podzespoły komputera ale też takie rzeczy jak klawiatura czy podkładka pod mysz. Został mi tylko monitor oraz myszka do wymiany i właśnie co do tej ostatniej chciałbym zaciągnąć porady bo nie znam się na myszkach.

 

Mój kolega polecił mi myszkę (chyba dosyć starą) której używa od lat i zachwala a mianowicie Logitech G602 a drugi kolega z kolei Logitech G502.

 

Prosił bym o opinie o tych myszkach oraz alternatywę dla nich. Fajnie jakby ktoś jeszcze podał swoją autorską propozycję do 300zł wartą uwagi, zależy mi na jakości, będę na prawdę wdzięczny :)

 

Od zawsze używałem "gajmingowych" za 20-30 zł a aktualnie używam ART AM 80 więc domyślacie się jaki to żużel :E

 

Może być na kablu albo bezprzewodowa (jeśli na baterie to fajnie jakby długo trzymały).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja preferuję małe myszki, bo po prostu wygodniej mi się nimi operuje, np. Logitech G PRO.

 

ps. ile cm po podkładce musisz przejechać, przy swojej indywidualnej/wygodnej czułości, by postać w grze pierwszej perspektywy obróciła się o 360 stopni? FOV masz ustawiony na 90 stopni? Jaką rozdzielczość ma Twój monitor?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja preferuję małe myszki, bo po prostu wygodniej mi się nimi operuje, np. Logitech G PRO.

 

ps. ile cm po podkładce musisz przejechać, przy swojej indywidualnej/wygodnej czułości, by postać w grze pierwszej perspektywy obróciła się o 360 stopni? FOV masz ustawiony na 90 stopni? Jaką rozdzielczość ma Twój monitor?