Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Arteknowy

Zestaw do zabawy na kilka lat (bez podkręcania)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Proszę Was o ocenę tego zestawu i ewentualne poprawki bądź sugestie.

 

Jestem laikiem w tych sprawach, ale od dłuższego już czasu śledzę te forum i na podstawie Waszych opinii ułożyłem sobie taki oto zestaw głównie do gier i internetu.

Zależy mi, aby zestaw był w miarę sprawny/wydajny przez najbliższych 5 lat. (Mój obecny komputer mam od 8 lat (AMD Phenom 955 i GTX 480, 4GB ramu) i niestety syn od jakiegoś czasu "wierci mi dziurę w brzuchu", bo najnowsze tytuły nie chcą mu odpalić).

Zależy mi też na tym, aby zestaw był w miarę cichy i chłodny o ile to możliwe :) (komp będzie w sypialni).

Nie znam się na podkręcaniu, więc nie będę tego robić.

Najnowsze gry nie muszą "chodzić" w najwyższych detalach, ważne aby nie cięły się.

 

Obudowa: Phanteks Enthoo Pro M czarna z oknem

Płyta: MSI Z370 SLI PLUS

Procesor: Intel i7-8700 3.20GHz 12MB BOX

Chłodzenie: Thermalright HR-02 - Macho Rev. B

Pamięci: G.SKILL 16GB 3200MHz Trident Z RGB CL16 (2x8GB)

Karta graficzna: Palit GeForce GTX 1060 Super JetStream 6GB GDDR5

Zasilacz: Seasonic 650W Focus Plus 80 Plus Gold BOX

SSD: GOODRAM 240GB 2,5" SSD MLC IRDM PRO (GEN2)

HDD: Toshiba 1TB 7200obr. 64MB P300 OEM

Monitor: LG 24MP59G czarny lub AOC C24G1 Curved czarny - nie wiem który będzie lepszy do tego zestawu?

Microsoft Windows 10 Home PL 64bit OEM DVD

 

Wiem, że GTX 1060 do tego zestawu jest słaby, ale zestaw i tak już sporo mnie będzie kosztował (około 6500 PLN) i dlatego wolę mieć zapas w procesorze, a kartę graficzną zmienić sobie za 2 lub 3 lata na GTX 1080.

 

Czy to trzyma się w miarę "kupy" czy coś byście zmienili.

A może coś na AMD - 8 lat miałem Phenoma 955 i świetnie mi się spisywał dopóki starość go nie dopadła :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź