Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Kalafonia

Zasilacz na około 10lat do 250zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Składam nowy komputer i tylko zasilacza mi brakuje(podzespoły poniżej). Chciałbym żeby posłużył tak z 8-10 lat żebym nie musiał kupować nowego zasilacza z każdą modernizacją komputera. Obecnie, wystarczy mi 500W ale w przyszłości mam zamiar rozbudować i wymienić niektóre części(oraz może podkręcić procek, pamięci i może kartę) więc skłaniam się ku 600W lub 550W. Na razie znalazłem zasilacz SilentiumPC Vero L2 600W za 209zł dobra cena dużo dobrych ocen i kupionych egzemplarzy na morele lub be quiet! SYSTEM POWER 9 600W tylko, że nie ma w ogóle recenzji tego zasilacza na necie to jest podejrzane więc raczej SilentiumPC ale nie znam się więc przychodzę pytać się Was o poradę. Grunt żeby był długowieczny, teraz mija mi już dziesiąty rok z zasilaczem LOGIC, a on jest z czarnej listy!

 

Obecna konfiguracja(z ewentualnym OC):

Ryzen 5 2600

MSI B350 PC-MATE

2x4GB DDR4 3000MHz(viper)

RX580

Dysk 1TB 7,2k RPM

 

W przyszłości:

Wymiana na gtx 1080(Ti)/ rtx2080

wymiana procka na ryzen ZEN 2+

dołożenie dysku SSD

dołożenie 2x4GB DDR4 3000MHz(razem 16GB)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tyle lat patrzebujesz czegoś z japońskimi kondensatorami, łożyskiem FDB/rifle i długą gwarancją, czyli Seasonic Focus Plus 550/650W lub Corsair RM550X/RM650X, ewentualnie Corsair TX550M/TX650M, tego Vero oraz BQ sobie daruj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Yyy szczerze możesz kupić zasilacz czytaj sprzęt elektroniczny i może być ze znanej, dobrej firmy, polecany przez milion specjalistów, a tak może paść po gwarancji lub prędzej. Takie pytania to do wróżbity Maciej.

 

Pytanie na zasadzie, kiedy będzie koniec świata,a takie Ty lubisz...

Udostępnij tę odpowiedź