Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Edłord

[Zamknięty]ASG KARABINEK PENUMATYCZNY - ELEKTRYCZNY trochę nietowo ...

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, cześć, cześć, zdrastwujtie, ahoj ...

 

Mam taką sprawę a nie mam w niej doświadczenia ...

Chodzi mi o karabinek elektryczny lub pneumatyczny na kulki 600 - 700 FPS.Kulki oczywiście plastykowe 6 mm a sam karabin, karabinek - replika ... bo nie wiem, czym to się tak naprawdę różni w praktyce, powinna mieć duży magazynek i duży zasięg.

 

Zastanawiałem się nad tzw. "snajperką", ale jakoś to do mnie nie przemawia ... "małostrzelność". Bardziej chciałbym coś w rodzaju karabinu z możliwością karabinu snajperskiego, dużym magazynkiem i dużej mocy.Potrzebuję go nie do rozgrywek, tylko do płoszenia zwierząt z dużej odległości. Na moją działkę wchodzą lisy, raz nawet był dzik - ale nie dał rady wejść, koty atakujące mojego kota itd.

 

 

Generalnie, chodzi mi o to, aby je przepłaszać z większej odległości - stąd to zapotrzebowanie na moc :D.  Oczywiście ... mam wiatrówkę - karabin, różnoraki śrut przebijający blachę 2 - 3 mm z odległości ok. 20 m, ale nie to mi chodzi. Nie chcę ranić, ani też zabijać zwierząt. Nigdy nie strzelałem i nie będę strzelał do żadnych zwierząt, ptaków dla zabawy itd.Chodzi mi tylko o przepłaszanie tychże zwierząt plastykowymi kulkami, gdy zajdzie taka potrzeba.

 

Nie wiem np., jak zareaguje lis, czy dzik, gdy któreś z moich dzieci się na nie natknie.Mam odstraszacze itd. ... to nie działa. Nie ingeruję w naturę, gdy nie jest to konieczne ... stąd np. nie wykastrowałem kota, nie obcinam mu pazurów itd. Nie miałbym odwagi mu tego zrobić to byłoby niehumanitarne.