Forum PCLab.pl: Negatywnie rozpatrzona reklamacja przez serwis zewnętrzny. - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości


Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Negatywnie rozpatrzona reklamacja przez serwis zewnętrzny. Reklamacja . Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   Emage 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12
  • Dołączył: Wed, 22 Sie 18

Napisany 22 Wrzesień 2018 - 19:51

Hey, witajcie.
Po miesiącu oczekiwania na kartę graficzną na którą zgłosiłem reklamacje (uszkodzenie łożyska/wentylatora) otrzymałem odpowiedź od x-kom: Autoryzowany serwis producenta nie stwierdził występowania zgłaszanej usterki. Urządzenie jest w pełni zgodne ze specyfikacją producenta. Sprzęt zostanie odesłany w stanie niezmienionym. Nie mam tutaj pretensji do xkom bo to tylko pośrednik.

Co dla mnie jest kompletna bzdura.

Przed wysyłką paczki do xkomu byłem z kartą w serwisie komputerowym, żeby powiedzieli mi co dokładnie jej dolega - potwierdzili moje przypuszczenia.

Dzwoniłem do xkom powiedzieli, że kartę muszą odesłać do mnie bo zakończyli proces reklamacyjny.

Moje pytanie. Panowie i Panie co dalej z tym fantem? Próbować jeszcze raz reklamowac czy może inne pomysły?
Dzięki za każdą radę.

#2 Użytkownik jest niedostępny   Kłapouchy 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 123
  • Dołączył: So, 22 Wrz 18

Napisany 22 Wrzesień 2018 - 19:54

Niech wróci i drugi raz reklamacja niezgodności z umowa, z zaznaczeniem czy chcesz wymianę czy kasę i zupełnie inaczej będą musieli to potraktować zarówno X-Kom jak zewnętrzny serwis. Reklamacja gwarancyjna bardzo często tak właśnie się kończy.

#3 Użytkownik jest dostępny   Qwertypp10 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2415
  • Dołączył: Pt, 03 Lut 17

Napisany 22 Wrzesień 2018 - 19:56

Ale co się dzieje wentylator w ogóle nie działa?
A możesz nagrać jakoś na filmie z żeby było słychać jakie dźwięki wydaje?
Możesz spróbować zadzwonić po poradę do Federacji Praw Konsumentów.

#4 Użytkownik jest niedostępny   Emage 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12
  • Dołączył: Wed, 22 Sie 18

Napisany 22 Wrzesień 2018 - 20:11

Wentylatory działają normalnie. Po obciążeniu powyżej 50% słychać takie zgrzyty im więcej obciązenia tym gorzej. Dotyczy to tylko jednego wentylatora.

Nie mam możliwości nagrania dźwięku ponieważ karta jeszcze do mnie nie wróciła.

#5 Użytkownik jest niedostępny   vhp 

  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13083
  • Dołączył: Wed, 13 Sty 10

Napisany 22 Wrzesień 2018 - 21:29

Zobacz postEmage, o 22 Wrzesień 2018 - 20:51, napisał(a):

Sprzęt zostanie odesłany w stanie niezmienionym. Nie mam tutaj pretensji do xkom bo to tylko pośrednik.


Zobacz postEmage, o 22 Wrzesień 2018 - 20:51, napisał(a):

Panowie i Panie co dalej z tym fantem? Próbować jeszcze raz reklamowac czy może inne pomysły?

Reklamuj z tytułu rękojmi w X-Kom. Wtedy to nie będzie tylko pośrednik.

#6 Użytkownik jest niedostępny   Emage 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12
  • Dołączył: Wed, 22 Sie 18

Napisany 22 Wrzesień 2018 - 21:32

Dobrze tak zrobię. Gwarancja jest do listopada 2019 więc mam jeszcze sporo czasu :)

#7 Użytkownik jest niedostępny   Anrakin 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 46
  • Dołączył: So, 11 Lut 12

Napisany 22 Wrzesień 2018 - 21:48

Reklamuj ponownie i postaraj się o nagranie z występującą usterką w roli głównej - to niepodważalny dowód. Jeśli otrzymasz odpowiedź zwrotną: ODRZUCONO ODWOŁANIE OD DECYZJI REKLAMACYJNEJ itp. pozostaje Ci tylko rzecznik praw konsumenta, ponieważ przy odwołaniu, które Ci odrzucą nie masz możliwości złożenia kolejnej reklamacji. W takiej sytuacji rzecznik po zapoznaniu się z Twoją sprawą wyśle poleconym pismo do tego serwisu z prośbą o przedstawienie swojego stanowiska i wyjaśnienie. Bardzo rzadko - ale może się to skończyć w sądzie. Tutaj masz sprawę wygraną jak usterka będzie udokumentowana. Pozdrawiam!

#8 Użytkownik jest niedostępny   Emage 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12
  • Dołączył: Wed, 22 Sie 18

Napisany 22 Wrzesień 2018 - 22:07

Bardzo Wam wszystkim wielkie dziękuję. Jak tylko dostanę swoją kartę to nagrywam ten nieznośny dzwiek, pisze reklamacje z rękojmi i działam.

#9 Użytkownik jest niedostępny   Emage 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12
  • Dołączył: Wed, 22 Sie 18

Napisany 23 Wrzesień 2018 - 11:15

Panie i Panowie prosiłbym (ponieważ jest to mój pierwszy raz gdy będę składał reklamacje z tytułu niezgodności towaru) co powinienem zawrzeć w uzasadnieniu żeby nie wyglądałoby to na amatorkę.?

#10 Użytkownik jest niedostępny   wingedhusar 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2787
  • Dołączył: Cz, 07 Kwi 16

Napisany 23 Wrzesień 2018 - 11:26

żadnego uzasadnienia nie musi być, opisujesz usterke i zadasz przyjecia karty w ramach rekojmi, oczywiscie jesli nie minelo 2 lata od zakupu

#11 Użytkownik jest niedostępny   Emage 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12
  • Dołączył: Wed, 22 Sie 18

Napisany 23 Wrzesień 2018 - 11:47

Dzięki bardzo.

Zobacz postwingedhusar, o 23 Wrzesień 2018 - 11:26, napisał(a):

żadnego uzasadnienia nie musi być, opisujesz usterke i zadasz przyjecia karty w ramach rekojmi, oczywiscie jesli nie minelo 2 lata od zakupu

Mam jeszcze czas do 24 października ;) także zmieszczę się ;)

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych