Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Meth You

Upgrade pod GTX 1070

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Od razu podam moja specyfikację i przejdę do rzeczy.

GPU: MSI GTX 1070

CPU: Intel i5 2500k

Mb: ASRock P67 Pro3 B3

Ram: 2x hyperx fury Blue 1600mhz ddr3 cl10 4GB

Chłodzenie: silentium pc fortis 3

Zasilacz: Thermaltake Smart SE 530W

Obudowa: Zalman z1

 

Przesiadłem się ostatnio z Gigabyte radeon HD 7870 na GTX 1070 z racji, że komputer już sobie średnio radził z nowszymi tytułami a slyszalem, że gtx nieźle działa z i5 2500k a z podkreconym to już w ogóle. Owszem wymiana grafiki dała bardzo dużo jednak to nie jest jeszcze to, czuć, że procesor odstaje. Mimo, że jestem kompletnie zielony w tym temacie to podkrecilem procesor na 4,6Ghz kierując się poradnikami jednak powiem szczerze, że różnice zauważyłem ale minimalną, natomiast temperatury podczas grania dochodziły do 84 stopni, nie wiem czy robię coś źle, dlatego cofnąłem wszelkie zmiany. Nie wiem czy takie temperatury nie są spowodowane tym, że jeden z wiatraków (ten z tyłu u góry) nie działa i w sumie nie działał od początku kiedy zakupiłem te obudowę. Ostatecznie stwierdziłem, że może po prostu należy kupić nowy procesor pod tego GTX'a i tu pojawia się kilka pytań, jaki procesor będzie spokojnie współgrał z tą grafiką, czy wystarczy wymiana samego procesora czy trzeba będzie również zainwestować w płytę główną? I czy starczy na taki zabieg nie więcej niż 1000 zł a najlepiej 800? Dodam też, że w grę wchodzą używane rzeczy, no chyba, że ma ktoś jakiś inny genialny pomysł na który bym nigdy nie wpadł.

 

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz dobre mobo wiec wystarczy kupic 3770 bez k za grosze (do 4,2-4,3 lekko podkrecisz)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach