Skocz do zawartości
i3220

Auto do 2000-3000

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć jako że zdałem prawko i jestem świeżym kierowcą to przyszła pora na kupienie auta.

 

Szukam czegoś taniego,z możliwe jak najniższymi kosztami utrzymania,mało litrażowe auto gdyż OC pewnie mnie pochłonie...

 

 

Co szukać w tym przedziale cenowym? Upatrzyłem sobie Colta za 2000zł 1.3 silnik.

 

Warto?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może z tym OC źle nie będzie, zależy skąd jesteś i na jakich blachach znajdziesz samochód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć jako że zdałem prawko i jestem świeżym kierowcą to przyszła pora na kupienie auta.

 

Szukam czegoś taniego,z możliwe jak najniższymi kosztami utrzymania,mało litrażowe auto gdyż OC pewnie mnie pochłonie...

 

 

Co szukać w tym przedziale cenowym? Upatrzyłem sobie Colta za 2000zł 1.3 silnik.

 

Warto?

 

miałem colcinę z 97r 1.6 :) zrobiła u nas 40k km i raczej nie była bardzo awaryjna. Jedynie trzeba uważać na rdzę zwłaszcza na podłużnicach z tyłu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gordon Lameman

Może da radę Puga 206 1.1 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn?Możesz mi to wytłumaczyć?

Im dalej tym gorzej,czy jak ?

 

Przykładowo jak jesteś z Wawy i kupisz samochód na blachach Mińskich, z Serocka lub jakiejś mniejszej miejscowości z województwa mazowieckiego to możesz zapłacić za OC trochę mniej niż gdyby samochód był na blachach Warszawskich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie patrz na żadną markę, patrz na stan. Czy to colt, czy civic, czy corsa, czy jakiś VW. Te starsze to wszystko dobre auta z prostymi silnikami. największy problem to zawsze rdza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach