Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

sauberx

"struktura dysku jest uszkodzona i nieczytelna"

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jako ze jestem laikiem w tej dziedzinie zwracam się do was o pomoc. Wczoraj przed zajęciami skopiowałem pliki na dysk przenośny, na zajęciach ok 30min później po podłączeniu go do komputera wyskoczył komunikat "struktura dysku jest uszkodzona i nieczytelna". Nie wiem co się mogło stać gdyż naprawdę dbam o ten dysk :(

Jest on jeszcze na gwarancji jednak przed wysłaniem go chciałbym chociaż w części odzyskać jakieś dane (zdjęcia i wszystkie prace ze studiów).

Szukałem podobnych tematów w internecie jednak nie dowiedziałem się zbyt wiele, dlatego proszę was o jakąś drobną wskazówkę jak zabrać się za odzyskiwanie utraconych plików. Widziałem ze przy podobnych tematach pierwszy komentarz jest z prośbą o wstawienie SMART- więc wstawiam.

 

Screen z CrystalDiskInfo: https://zapodaj.net/1fe9629878d50.jpg.html

 

Z góry dziękuje za każdą próbę pomocy.

Pozdrawiam Michał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No coz - SMART wyglada ok

 

1. Musialbys zrobic kopie posektorowa dysku zanim zaczniesz cokolwiek probowac

2. Po wykonaniu kopii - zaczac od chkdsk (czasem blad moze byc kuriozalny) lub

3. DMDE i poczekac na @sgdata - mozliwe, ze tablica alokacji/partycji sie rozjechala i jest do odbudowania (ale to On juz musialby rzucic okiem). Ja wole nie swoich danych nie ruszac :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach