Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

andrzejoo1290

Czy po Teleinformatyce warto iść na Elektrotechnikę?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Jestem na 2 roku technikum teleinformatycznego i coraz częściej zastanawiam się nad kierunkiem moich studiów. Do pewnego czasu cały czas byłem przekonany, że będę kontynuował obecny kierunek, jednak od dłuższego czasu mocno zastanawiam się na kierunkiem studiów inżynierskich z elektrotechniki. I tu pytanie do was. Czy warto w obecnych czasach brnąć w Teleinformatykę, lub czy po takim technikum będę w stanie podołać Elektrotechnice, której mam oczywiście solidne podstawy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez problemu, tylko sprawdź syllabus kierunku by się zorientować czy dany zakres wiedzy leży blisko Twoich zainteresowań. Polecam też ela.nauka.gov.pl - zakładka 2016

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez problemu, tylko sprawdź syllabus kierunku by się zorientować czy dany zakres wiedzy leży blisko Twoich zainteresowań. Polecam też ela.nauka.gov.pl - zakładka 2016

 

Dzięki bardzo, zależy mi na tym bardzo, ponieważ nauczyciele od przedmiotów zawodowych nie mają chęci do nauczania nas zagadnień związanych z telekomunikacją, a elektrotechnika niejako powiązana jest z telekomunikacją i muszę powiedzieć, że w tej chwili jestem naprawdę zapaleńcem elektrotechniki, tylko bardzo się boję, że kierunek tych studiów pomimo podobnych składowych do mojego kierunku technikum, będzie się mocno różnił... Szczerze to nawet do końca nie jestem pewien czym zajmuję się inżynier elektrotechniki. Po prostu bardzo łatwo wchodzą mi do głowy zagadnienia z fizyki prądowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach