Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

pwentrys

Różnice w cenach Galaxy S8

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, planuje zakup Samsunga Galaxy S8 i zauważyłem różnice w cenach tego samego modelu na 2 różnych portalach:

 

Media Expert

 

 

Empik

 

 

Czy ktoś, kto się orientuję w temacie, mógłby mi wyjaśnić te sytuację? Ew. pomóc zdecydować co wybrać.

Z góry, dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz wyjasniam. Rozne sklepy moga miec rozne ceny. Np idziesz sobie po Cole do sklepu i w jednym bedzie po 5zl a w drugim po 6zl. Mam nadzieje, ze pomoglem. Pozdrawiam :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie doszukiwał bym się tutaj czegoś niesamowitego w sprawie tej ceny, chyba że to jakiś spisek rządowy :E

 

Bierz po prostu tańszy i ciesz się z okazji, jak na Polaka przystało. Swoją drogą, ten telefon za niedługo będzie dwa modele do tyłu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Empik ma telefony z europejskiej dystrybucji, nie polskiej. Nie wiem jak wtedy wygląda sprawa gwarancji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Empik wystawi dokument 23% to masz gwarancję. A Polska dystrybucja to przepraszam nie jest europejska?

 

Zamawiaj w empiku, jak dojdzie sprawdź w Samsungu. Jak będzie coś nie tak to oddasz. Empik to nie firma krzak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupując w empiku trzeba patrzeć kto jest sprzedawca,bo często jest to bestcena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku sam Empik.

Można kupić z odbiorem w punkcie, pojechać, zadzwonić do Samsunga i zweryfikować po imei. Jeśli Samsung potwierdzi gwarancję to bierzemy. Jak nie, rezygnujemy z zamówienia. Nic pewniejszego się nie wymyśli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może być tak, że ten z empiku nie będzie brany do promocji ze zwrotem gotówki, z tego co kojarzę, to te zwroty są tylko od niektórych partnerów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupując w empiku trzeba patrzeć kto jest sprzedawca,bo często jest to bestcena.

 

 

A co złego w tym, że sprzedawcą byłaby bestcena?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co złego w tym, że sprzedawcą byłaby bestcena?

było na tym forum wiele razy - poczynając od tego, że to firma Ltd. z siedzibą w Wielkiej Brytanii, poprzez mało sensownie napisany regulamin, a kończąc na setkach negatywnych komentarzy na allegro, z których najczęstsze problemy to wysyłanie telefonów noszących ślady używania, wysyłanie modeli innych niż zamawiane (kolor, pojemności pamięci), poprzez sprzedawanie sprzętu, którego nie mają fizycznie, problemy z gwarancją po FV marży i słabą obsługą klienta w przypadku zwrotów i reklamacji. Poszukaj sobie hasła, znajdziesz wiele tematów na ten temat, nie tylko na tym forum zresztą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

było na tym forum wiele razy - poczynając od tego, że to firma Ltd. z siedzibą w Wielkiej Brytanii, poprzez mało sensownie napisany regulamin, a kończąc na setkach negatywnych komentarzy na allegro, z których najczęstsze problemy to wysyłanie telefonów noszących ślady używania, wysyłanie modeli innych niż zamawiane (kolor, pojemności pamięci), poprzez sprzedawanie sprzętu, którego nie mają fizycznie, problemy z gwarancją po FV marży i słabą obsługą klienta w przypadku zwrotów i reklamacji. Poszukaj sobie hasła, znajdziesz wiele tematów na ten temat, nie tylko na tym forum zresztą.

 

Zastanawia mnie to dlatego, że sam od nich kupowałem telefon i nie było takich problemów jak opisujesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie to dlatego, że sam od nich kupowałem telefon i nie było takich problemów jak opisujesz.

Ale ja nigdzie nie napisałem, że wszystkich dotykają te niedogodności - mają oczywiście tysiące pozytywów i wiele zadowolonych klientów - kwestia skali odniesienia. Pytanie, czy dla niższej ceny chcesz ryzykować problemy, które opisano w negatywach. Ja nie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nigdzie nie napisałem, że wszystkich dotykają te niedogodności - mają oczywiście tysiące pozytywów i wiele zadowolonych klientów - kwestia skali odniesienia. Pytanie, czy dla niższej ceny chcesz ryzykować problemy, które opisano w negatywach. Ja nie...

 

 

Rozumiem Twój punkt widzenia :) Ja postanowiłem zaryzykować bo cena była niesamowicie kusząca (2700 vs 1800 zł) i póki co nie żałuję, 5 kolegów z biura zrobiło to samo i zero problemów, jeden dostał LG V30 z pękniętym wyświetlaczem to wymiana na nowy telefon trwała 5 dni roboczych.

 

A jak jest u nich z gwarancją? Uznają w autoryzowanych serwisach czy nie? Mam normalne potwierdzenie zakupu z Vatem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest z dystrybucji europejskiej to powinni. Zadzwoń do serwisu autoryzowanego i sprawdź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...