Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

badej25

Dopasowanie głośników do pokoju

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Na wstępie chcę zaznaczyć, że jestem totalnym laikiem w tym temacie.

Chcę kupić głośniki!

Obecnie mam jakieś creativy z marketu, kupione z 10 lat temu.

Głośniki chcę umieścić w pokoju ~18m2.

Blok - parter, czyli umiarkowana moc, żeby nie w**** sąsiadów.

Płyta Główna: MSI B350M PRO-VDH - Realtek ALC-892

Dodatkowo mam "stary" tv (plasma) podłączonego do kompa i do Xiaomi smart tv - przez hdmi.

 

Budżet - zależy. Do 800 zł tak myślę.

Głośniki - moje typy:

- Microlab Solo 7C

- Microlab Solo 6C

- Edifier R2730DB

- Edifier R1700BT

- Edifier R2600

 

I teraz najważniejsze pytanie: Jakbym miał wybrać Microlab Solo 7C, to czy muszę dokupić kartę dźwiękową? Odczuję różnicę?

Jak tak, to jaką? Tak żeby była odpowiednia do tych głośników.

 

Cenię opinie osób, które posiadają już głośniki w tym zakresie.

Muzyka różna - w kolejności hip-hop, rock, pop, hans zimmer.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe pytanie. Czy jest możliwość kupna używanego wzmacniacza i kolumn ? W cenie do 800zl można zdecydowanie coś niezłego złożyć.

Kolejne pytanie, czy opiszesz jaką masz akustykę w pokoju, gdzie będą stały kolumny, jak daleko od ścian. Opisz dokładnie a postaram się Tobie coś doradzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście dopuszczam możliwość kupna używanego wzmacniacza i kolumn.

A dopasowanie kolumn, dowolne. W załączniku plan pokoju.

1. TV

2. PC

3. Szafa (tam nie postawie kolumny :()

4. Łóżko

5. Fotel (do oglądania tv).

 

Ogólnie fajnie byłoby to połączyć, czyli wykorzystywać głośniki do pc jak i tv.

 

 

Pozdrawiam :D

 

PS. TV to panasonic TH-42PY8PA

Chyba zmieszczę kolumnę między tv a szafą :P