Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Majki11

Ostatnie rady przed zakupem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, już zdecydowałem że nie będę więcej czekał na intela.

Chciałbym się jeszcze poradzić czy taki zestaw będzie wystarczający dla nie aż takiego wymagającego gracza, który robi przesiadkę z i5 2400.

 

Ryzen 5 2600

Płyta główna Gigabyte B450M DS3H - niby 2 gen. Powinna śmigać bez aktualizacji :) i w promocji 270zł.

Zasilacz aerocool w450 450w -tymczasowo z powodu budżetowego

Gtx 750ti -to chwilowo

 

Co do ramu to jeszcze nie wiem co by dobrze współpracowało. Myślałem nad 3000mhz tylko płyta chyba nie oracuje z takimi to pewnie narazie 2x4gb 2400mhz.

 

Komputer nie bedzie na 90% podkrecany ponieważ po pierwsze nie znam się, a po drugie raczej nie będzie mi to potrzebne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RAM bierzesz 3000 MHz i śmiga na 2933 MHz z reguły bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RAM bierzesz 3000 MHz i śmiga na 2933 MHz z reguły bez problemu.

 

Z reguły, a jest możliwość że nie będzie śmigać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Procesory ryzen w odświeżonej serii, czyli między innymi r5 2600, maja wbudowany kontroler pamięci 2933. wiec na 99% z taką częstotliwością będa chodzić bez problemów. mało tego większość nie sprawia problemów nawet po OC do 3200Mhz

 

Edit: KLIK "Support for DDR4 3200(O.C.)/2933/2667/2400/2133 MHz memory modules"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jeżeli mój zasilacz ma wtyczki zasilające 6+2 i 4 pin .

A karta potrzebuje 6pin i na płycie jest 8pin .

 

Co zrobić w takim przypadku, tzn. Czy jak podepnę tylko 4pin do płyty to jakoś szkodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi