Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

mslaav

Ogólny zarys PC w przedziale 1-2k.

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Może jakimś cudem uda mi się odłożyć w końcu trochę kasy, chociaż rosnące ceny wszystkiego nie ułatwiają tego procesu :D

Sam nie znam się absolutnie na hardware, więc w związku z budową udam się do znajomego. Chciałbym jednak dać mu jakiś zarys tego, co oczekuję, a więc:

Interesuje mnie PC z przedziału 1 do 2 tysięcy, idealnie gdyby zmieścić się w połowie - 1500 zł.

Docelowo przy jego pomocy mam zamiar stremować WoW gdy wyjdzie classic, ale mimo wszystko fajnie by było móc odpalić w 60 fps + stream 720p takie tytuły jak Warframe, War Thunder, League of Cancer, jeżeli fundusz na to pozwala to może Pubg.

W jakie mniej więcej główne podzespoły (płyta główna, zasilacz, GPU, procesor) powinienem celować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ryzen 1600x/1700 700 zł (do 1600x trzeba dokupić chlodzenie np SPC Fera)

MSI B350 PC-Mate 320 zł

SPC Vero L2 500W 180 zł

Minumum 2x4GB ram DDR4 3000 MHz CL16 (w X-Komie są patrioty Viper za 309 zł)

Karta graficzna jak najmocniejszą znajdziesz - używka RX580 lub GTX1060 6GB jak znajdziesz najtaniej. Albo taniej RX570 4GB.

 

 

Za 1500 to będzie kicha trochę chyba, że będziesz polował na jakieś okazyjne używane sprzęty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzęt będzie raczej z drugiej ręki, połowa pewnie wala się gdzieś po garażach znajomemu, drugą ogarnie używaną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jeżeli używki to najtaniej można próbować jakieś komplety na OLX wyrwać

 

Najlepiej i7 Haswella z sensowną ilością ram. Problem w tym, że przy obecnych cenach trudno znaleźć coś tanio no i to jest już zestaw którego się w przyszłości specjalnie nie ulepszy.