Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

matik0

Laptop Asus zrywa połączenie Wfi.

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie chciałbym się przywitać gdyż jestem nowy w tej społeczności, więc Witam Wszystkich Serdecznie! :)

Zwracam się o pomoc ponieważ może ktoś miał podobny problem a mianowicie, laptop (Asus FX504GM) zrywa mi połączenie z routerem (TP-LINK TL-WR941N). Lecz nie jest to zwykłe zrywanie połączenia, kiedy jestem w salonie gdzie znajduje się ów router wszystko jest dobrze, jednak kiedy wejdę do sypialni na wyższe piętro i obciążę internet na laptopie (przeglądarka lub jakaś gra) internet momentalnie się ucina, dodam iż mam tam prawie cały zasięg i na przykład telefon nie ma problemu z odbieraniem sieci. Prawie dwie godziny już kombinuje martwię się że może to być antena karty sieciowej.

Będę bardzo wdzięczny za każdy merytoryczny komentarz, pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek jedynie co mogę ci poradzić to na telefonie zainstaluj sobie apkę Wifi Analyzer. Sprawdź zasięgi, siłę i kanały sieci wifi czy się nie pokrywają z innymi sieciami wifi w zasięgu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem aplikacje i nie widzę jakiś nieprawidłowości, każde urządzenie ma przypisany swój adres ale na ios nie mogę sprawdzić czy nie pokrywa się sygnał z innymi sieciami. Dodam że z tym problemem spotykam się pierwszy raz i to tylko na tym laptopie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[...]jednak kiedy wejdę do sypialni na wyższe piętro i obciążę internet na laptopie (przeglądarka lub jakaś gra) internet momentalnie się ucina, [...]

Zainstaluj na lapku inSSIDera, ale v3 bo darmowe i pokaż screena zrobionego w problematycznym miejscu.

Udostępnij tę odpowiedź