Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

grycek88

[Modernizacja PC] pod bf v 2000zł ewentualnie nowy zestaw 4000zł

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim. Chciałbym troszkę zmodernizować pc pod battlefielda v. Zestaw zakupiłem w lutym 2015 roku. Gra w sumie chodzi całkiem dobrze ale przy większej zadymie są dropy fps. Zestaw wygląda następująco:

 

*Dysk Western Digital Caviar Green, 3.5\'\', 1TB, SATA/600, 64MB cache (WD10EZRX

*Zasilacz Thermaltake Smart SE 530W (SPS-530MPCBEU)

*Płyta główna ASRock B85 PRO4 LGA1150 ATX : HDMI+DVI+VGA+SATA3 IN - (B85 PRO4)

*Pamięć Ballistix 8GB Sport 2x4GB 1600MHz CL9 NON-ECC DIMM 1.5V Heat Spreader (BLS2C4G3D169DS3CEU)

*Obudowa Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)

*Karta graficzna Gigabyte Radeon R9 280 OC 3GB (384Bit) DVI HDMI DP (GV-R928WF3OC-3GD)

*Procesor Intel Core i5-4590, 3.3GHz, 6MB, BOX (BX80646I54590)

 

Nie znam się na tyle żeby dobrać pod płytę główną procesor, kartę graficzna i pewnie jakieś pamięci RAM szybsze. Proszę o propozycje rozbudowy, pozdrawiam i dziękuje za pomoc! Na upgrade mogę wydać około 2000zł i czy to w ogóle ma sens. Jest jeszcze druga opcja a mianowicie mogę sprzedać cały zestaw za 1500zł i dołożyć 2,5 tysiąca. Czy za 4000zł ktoś jest w stanie złożyć nowy zestaw pod battlefield v? Gram w full hd ustawienia low

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za 4000 zł, spokojnie kupisz nowy zestaw ale zastanów się czy chcesz dokładać aż tyle pieniędzy.

Sam osobiście mam konfiguracje PC taką jak twoja tylko że karta 380X 4Gb , a procek 4460.

Po testach wywnioskowalem, że wina leży po stronie RAM i procka.

(Testowalem w BF5)

Kartę mam minimalnie lepszą od twojej a więc te dropy FPS nie leżą po stronie karty tylko też procka i Ramu mimo tego że masz trochę lepszy model procka.

Jeśli chcesz zmienić platformę to polecam sprzedać twój RAM, procek i płyte.