Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Puking

[ZESTAW]~17.000/Gry/Multimedia/B-OC/Brak/Monitor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem laikiem jeżeli chodzi o sprzęty komputerowe dlatego też piszę do Was z prośbą o pomocy w wybraniu czegoś konkretnego, co mi posłuży dobre lata.

Potrzebuję, jak można wywnioskować z opisu, komputer, monitor, klawiaturę, mysz i podkładkę pod nią.Oprogramowanie również jest mi potrzebne.

Gdy już złożę, o ile złożę, bo niestety nie mam w tym wprawy, to w jaki sposób zainstalować system ? Będę zmuszony zmieniać jakieś ustawienia po pierwszym uruchomieniu i jak wygląda instalacja systemu?

Jeżeli chodzi o myszkę i klawiaturę, to dużo gram w LOL'a, strzelanki różnego rodzaju (Fortnite, CS itp.) i "przygodówki".

 

W grę wchodzą dwie placówki gdzie mógłbym kupić sprzęt:

https://www.euro.com.pl/

https://www.komputronik.pl/

 

Chyba, że znacie jakieś inne, które w ofercie mają raty 0%, najlepiej na więcej niż 49rat. czyli 50x0% lub więcej.

 

Mam jeszcze pytanie odnośnie routera,czy jesteście w stanie coś polecić?? Tak w przedziale 300- 500 zł? chyba, że coś taniej się znajdzie, to też by było git. :) Nie mam pojęcia jak się cenią routery. Ta cena jest osobna,nie należy jej uwzględniać w zestawie.

 

Jeszcze jedno. Posiadacie jakiś poradnik jak zamontować wszystkie podzespoły, co robić po pierwszym uruchomieniu komputera, czy trzeba instalować jakieś sterowniki, a może system już sam o wszystko zadba? Totalnie nie wiem jak się za to zabrać, temu potrzebuję jakiś poradników, albo po prostu Waszej pomocy. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komp za 17k do lola, fortnajta, cs'a i przygodówek :D ? Takie coś idzie za 4 tysie sklecić + peryferia i zamykamy się w 5 tysiach.

No ale skoro chcesz wywalić 17 kafli na bogato to takie coś:

(k - komputronik, r - rtveuroagd)