Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

PrimoGhost

Rower

Rekomendowane odpowiedzi

Hej.

 

Ostatnio rzucił mi się w oczy pewien rower w Decathlonie w Antwerpii.

 

W przyszłym miesiącu lub początkiem lutego mam dostać eko czeki i w sumie z tymi które już mam - za ten rower musiałbym wyciągnąć 300 eryków z możliwością jeszcze małej zniżki u sprzedawcy. Auto mam, mógłbym go sobie przytargać do polski, jak będę wracał w przyszłym roku.

 

Rower w sumie byłby w domu rodzinnym na południu Polski, gdzie na weekend mógłbym sobie przyjechać i gdzieś pojeździć po szlakach. Tak rekreacyjnie, dla zdrowia. Nie planuję dużych przebiegów. Trochę pojeździć po leśnych ścieżkach, jakichś polnych szlakach.

 

Wobec powyższego, taki rower na takich warunkach, według Was jest dobrym pomysłem? W sumie mi się oodoba, jest jeszcze wersja niebiesko czarna. Niestety, jako motocyklista nie znam się na jednośladach poniżej 150 KM. A na rowerach to już w ogóle :D ale kiedyś dużo jeździłem. Chciałbym do tego wrócić chociaż na weekend.

 

Rower wygląda tak:

74e8e95009171.jpg

 

2bd6459928ef2.jpg

 

d326031365426.jpg

 

110379adc0f9c.jpg

 

73e44101872f8.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak do okazyjnej, spokojnej jazdy to czemu nie, zwłaszcza w tej cenie (po obniżkach)? Pamiętaj że to oczywiście kompromis. Potrzebujesz mieć specjalną pompkę do tylnego zawieszenia. Rower będzie pewnie nieźle pompował. No i jest stosunkowo ciężki - z pedałami, jakimiś akcesoriami to będzie zauważalnie powyżej 15kg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrzyłem za jakimś innym, ale MTB jak na lekarstwo. Wszystko to rowery miejskie i typowo szosowe. W Belgii nie ma dużo miejsc na taki rower.