Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

brecarz

windows xp - bluescreen przy instalacji

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

mam problem z zainstalowaniem Windowsa XP Home Edition SP2, na nowo kupionym laptopie firmy Acer. Zainstalowałem na nim Ubuntu zostawiając sobie miejsce na Windowsa. Po zbootowaniu płytki, instalator ładuje pliki, a po około minucie wywala mi bluescreen z informacją:

STOP: 0x0000007E (0xC0000005, 0xF73B7D66, 0xF78D1EA0, 0xF78D1B95)

acpi.sys - Address F73B7D66 base at F73AC000 DateStamp 41107d27

 

Nie znam się na tym za bardzo i nie wiem co oznacza. Dodam, że próbowałem też odpalić instalator z bootowalnego pendrive'a. Czy ktoś może wie jak rozwiązać ten problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowa architektura CPU i Chipset-u nie pozwala na instalację starszych systemów niż WIN 10.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

mam problem z zainstalowaniem Windowsa XP Home Edition SP2, na nowo kupionym laptopie firmy Acer. Zainstalowałem na nim Ubuntu zostawiając sobie miejsce na Windowsa. Po zbootowaniu płytki, instalator ładuje pliki, a po około minucie wywala mi bluescreen z informacją:

STOP: 0x0000007E (0xC0000005, 0xF73B7D66, 0xF78D1EA0, 0xF78D1B95)

acpi.sys - Address F73B7D66 base at F73AC000 DateStamp 41107d27

 

Nie znam się na tym za bardzo i nie wiem co oznacza. Dodam, że próbowałem też odpalić instalator z bootowalnego pendrive'a. Czy ktoś może wie jak rozwiązać ten problem?

Jedyne wyjście to maszyna wirtualna. Rozumem że potrzebny ci XP do starych gierek/programów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumem że potrzebny ci XP do starych gierek/programów?

Dokładnie, chciałem zainstalować dwie gierki :)