Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

LukaszStach

[5000-6000] Laptop dla Testera, lekki, duża wydajność

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Proszę o pomoc w wyborze laptopa:

 

1. Nowy laptop w kwocie 5000-6000

2. Laptop do pracy. Pracuję jako Tester więc zależy mi na dużej wydajności, często otwarte różne przeglądarki po kilka zakładek każda plus wirtualki z innymi systemami a w tle często: JMeter, SoapUI, Intellij

3. Może być z system Win 10 jak i również bez(jestem gotów dołożyć dodatkową kwotę na system)

4. 14,x"- 15,6” - tutaj mam problem co będzie lepsze czy 14 czy może 15,6 - zależny mi na wydajności ale również na mobilności i jakości wykonania, matowa, IPS

5. Zależy mi na tym żeby laptop był lekki i mobilny(praca w domu jak i u klienta, czasami też jakieś delegacje) ale również im dłuższy czas pracy na baterii tym lepiej

6. Chciałbym go używać min: 3 lata. Będzie to mój jedyny komputer. Zależy mi zarówno na dobrej wydajności ale również na dobrej jakości wykonania i mobilności.

7. Fajnie jakby miał obudowę aluminiową ale inne opcje też rozważę , podświetlana klawiatura, HDMI lub DisplayPort

 

Zakup laptopa na początku stycznia 2019.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma wydajne podzespoły (i7HQ+GTX 1050Ti), dobrą matową matrycę FHD IPS. Przy tym jest lekki (1,90kg) i elegancki, a czasy pracy na akumulatorze są bardzo dobre (nawet do 9h przy korzystaniu z WiFi). 720s-15 posiada też m.in port Thunderbolt 3. Układ chłodzenie w tym jest dosyć cichy i wydajny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepszą wydajność prezentują modele 15 cali, można je również połączyć z mobilnością.

 

ASUS Vivobook Pro 15 N580GD i7-8750/16GB/256SSD+1TB/W10 5 099 zł