Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Ciulyk

Głosnik za 150-200zł do komputera.

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Potrzebuje waszej pomocy zebyscie mi doradzili jaki glosnik kupic w przedziale 150-200zł MAKS. Będzie to glosnik do komputera podlaczany przez kabel. Glosnik na prezent. Jestem zielony w te sprawy. Dzieki z gory za pomoc i doradzenie :)

Modelu plyty glownej nie znam tak wiec nie wiem jaki tam jest zintegrowana karta dzwiekowa, ale jest tam proc ryzen 2600.

@edit: Poszukalem troche na necie i znalazlem takie:

1. Microlab FC-330

2. Microlab B77

3. Genius SP-HF1800A

4. Genius SP-HF800A

5. Modecom MC-MSF15

6. Fenda R25BT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężko doradzić, jeśli nie wiadomo chociażby jaki dźwięk preferuje osoba obdarowywana. Wymieniłeś modele zarówno 2.0, jak i 2.1 (z subwooferem) i różnice w brzmieniu mogą być spore. Może napiszę w taki sposób - jeśli to mają być głośniki 2.0, to wybrałbym Microlab B77, a jeśli zestaw 2.1, to Microlab FC-330.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod uwagę brałbym tylko FC330 i B77, reszta to raczej lipa, chociaż nie wiem jak radzi sobie Fenda. 2.0 powinny dać lepszą jakość dźwięku tj przestrzeń, detale, ładniejszy wokal, za to w tej cenie będą miały dość mało basu. Do rapu czy innej popularnej muzyki raczej brałbym 2.1 tj. FC330

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz male biurko i brak mozliwosci dobrego umieszczenia subwoofera to bierz 2.0 np b77 allbo fende- FENDE mialem sam kupowac :)

 

A jak masz dobre miejsce pod sub to 2.1

Ja mam takie

https://allegro.pl/glosniki-2-1-do-komputera-genesis-helium-600-60w-i6836925427.html