Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Tupac-Shakur

Wymiana i7 930

Rekomendowane odpowiedzi

Różnica w mnożnikach. W Chinach(na ali) za ~17$ chodzą, więc 74zł, ale tutaj masz na miejscu(czyli nie ma ryzyka VATu) + rękojmia 1 rok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Intel Xeon X5670 https://allegro.pl/oferta/intel-xeon-x5670-s-1366-7758606291 z dostawą wyniesie cię praktycznie tyle samo co ten co podlinkowałeś. Na szynie 200 [ taka jest bezpieczna ] wyjdzie ci po oc CPU 4,4GHz po wyłączeniu trybu turbo jak coś to na pw. podam ci linka do oc tych CPU opartych na platformie FCLGA1366.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super dzięki. Będę miał na pewno prośbę , żebyś mi pomógł ogarnac to w biosie. Ostatnie OC robiłem zaraz po zakupie, więc jestem zielony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A GTX 1070 zakupujesz, czy zostajesz na GTX 1050Ti ? No i ile tego ramu masz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłbym to od razu gdyby było 1070 z pasywnym a tak muszę to przetrawic. Ramu mam gskill 6x2gb 1600.

 

Zrobiłbym to od razu gdyby było 1070 z pasywnym a tak muszę to przetrawic. Ramu mam gskill 6x2gb 1600.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze konieczna sprawa: OC RAM-u!!

Sam miałem tak że jechałem na niskim takcie (na X58) i po zmianie ustawień na 2000+ czuję wyraźną różnicę in plus :thumbup:

 

Inna sprawa że musiałem zostawić 3x4GB zamiast 6x4GB, bo zbyt mocno obiciążały kontroler i nie dało rady za dużo pociągnąć RAM do góry.

Próbowałem z kostkami 8GB ale jakoś nie chciało trybić na tych, które tam widziałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach