Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

wawer96

Serwer do streamingu na YouTube

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Chciałbym zapytać jaki serwer zakupić który pozwoli na przeprowadzanie transmisji live na Youtube. Czy w ogóle istnieje coś takiego? Jestem kompletnym laikiem także proszę o wyrozumiałość.

Interesuje mnie streaming live 24 godziny na dobę.

I pytanie czy domowy Internet da radę coś takiego obsłużyć jeśli będzie np kilkaset osób jednocześnie na transmisji?

Dziękuję za ewentualną pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żaden. Streaming robisz bezpośrednio z komputera.

Internet domowy musi pozwolić na wysłanie streamu na serwery YT i to YT będzie potem się martwił, czy mają dostatecznie dużo mocy, aby obsłużyć te miliony osób, które cię będą oglądały. Dla ciebie jest bez różnicy, czy liczba oglądających w danej chwili wynosi 0 czy 100 000.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A serwery vps za które płaci się abonament? Nie ma urządzenia które można sobie kupic? Sa takie transmisje na YT. Np radio 24/7

Przecież nikt w takim przypadku nie ma włączonego swojego kompa np przez pół roku bez przerwy...

 

Wpisz w google, jak streamować na youtube.

Wiem jak stresować. Ale jeszcze raz powtarzam że chodzi o transmisję 24/7

Nie będę miał włączonego kompa bez przerwy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A serwery vps za które płaci się abonament? Nie ma urządzenia które można sobie kupic? Sa takie transmisje na YT. Np radio 24/7

Ale co chcesz streamować konkretnie? Bo może wystarczy Raspberry Pi, może musisz VPS kupić, a może faktycznie komputer będzie musiał chodzić 24/7

Przecież nikt w takim przypadku nie ma włączonego swojego kompa np przez pół roku bez przerwy...

Zdziwiłbyś się.