Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Lyricson

problem z bluescreenami - iusb3xhc.sys

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem!

 

Niedawno padła mi karta graficzna, przed zakupem nowej postanowiłem jeszcze troche pojeździć na zintegrowanej, bo i tak nie gram ostatnimi czasy za dużo, no i pojawił się pewien problem. Może o tyle nie pojawił się co również w przeszłości z innym komputerem miał miejsce. Notorycznie wyskakują mi bluescreeny związanie właśnie z plikiem iusb3xhc.sys od czasu "przestawienia się" na zintegrowaną. Nie wiem co mogę z tym zrobić, bywają sytuację kiedy podłączam np. kabel od routera/myszkę i znów to samo.

 

Mój procesor: intel i5-4670K 3.4GHz

 

Moja płyta główna: ASUS Z97-AR

 

Słyszałem o pobraniu nowych sterowników USB 3.0, jednak sam do końca nie wiem gdzie ich szukać, jestem w tym trochę zielony, a nie chcę grzebać w rejestrze i czegoś spartolić, chipset płyty to Intel Haswell. Pomoże ktoś? Chciałbym w końcu zażegnać ten problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to problem z urządzeniem podpiętym pod USB 3.0 , najprościej wyjmij i je włóż ponownie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Jak nie pomoże ponowne podłączenie urządzenia, przeinstaluj sterownik USB pobierając go ze strony producenta płyty Mój link. Tylko najpierw najlepiej odinstalować obecny przez panel zainstalowanych aplikacji. Powinien widnieć pod nazwą "Sterownik kontrolera hosta Intel USB 3.0 eXtensible" czy coś w ten deseń. Zakładam że masz Windows 10.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Producenci płyt notorycznie mają przestarzałe sterowniki na swojej stronie.

Bierz prosto od intela -> KLIK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach