Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Szmbu

Pc do monitoringu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam na imię Jakub i jestem nowy na forum nie jestem tez informatykiem dostałem zadanie w pracy aby z PC zrobić punkt umożliwiający obserwację kamer monitoringu ale ma być to jedyna funkcja jaką będzie można zrobić na tym komputerze. Osoba obserwująca monitoring nie ma mieś możliwości wyjścia z programu do monitoringu czy da się coś takiego zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

firma musi mieć rzeczywiście arcyskromny budżet, że powierza takie zadanie nie informatykowi, fachowiec by pewnie kosztował kilkaset zł

 

chałupniczym sposobem da sie może zrobić, ale tylko na systemie powyżej home, tzn od pro, żeby wykorzystać zasady grupy - ograniczenie do 1 programu nie problem, wystarczy wpis restrict run, wtedy nic poza wpisanym nie wystartuje, trzeba by jeszcze wyłączyć klawisze, tzn alt-f4 - pewnie w zasadach możliwe, i menedżera zadań, proste; trudność - sam program do streamowania obrazu z kamery - trzeba by mu ustawić tryb pełnoekranowy, i wyłączyć np escape, żeby nie przeszedł w tryb okienkowy - można escape wyłączyć w rejestrze, np smart keys, itp, tak samo np klawisze win, żeby nie działało np win-e (eksplorer); w rejestrze wcześniej można wyłączyć w ogóle tapetę, itd, tak że na ekranie nic nie będzie, gdyby np program padł, itp

 

musiałbyś sobie zrobić np pena ratunkowego, żeby ewentualnie interweniować, gdyby program się popsuł, itp, założyć hasło na bios, żebyś tylko ty mógł wejść z usb, itd; ale na wyłączenie przez przytrzymanie przycisku zasilania przez 5 sek chyba nie ma sposobu, czy reset można wyłączyć nie wiem

 

wszystko to trochę partanina z punktu widzenia fachowego, ale skoro nie stać firmy na fachowca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach