Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

dk84

Laptop do obróbki 4K do 7000 PLN

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, poszukuję laptopa do obróbki 4K do 7000 pln. Nie interesuje mnie sprzęt stacjonarny gdyż dużo podróżuje. Dodam że w kwestii tworzenia filmów jestem kompletnym amatorem ale chcialbym zaopatrzyć się w sprzęt, który pozwoli mi na swobodną pracę w temacie 4K. Zaproponowano mi Dell Inspiron 15G5 5587-6776. Czy udźwignie on temat? Czy macie jakieś inne propozycje? Z góry dziękuję za pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy oczywiście, dzięki za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HP OMEN 17 i7-8750H/16G/480+1TB/W10 GTX1060 120Hz 7 049 zł

Matryca FULL HD matowa IPS z 120hz, podświetlana klawiatura, niezłe wykonanie, przyzwoita kultura pracy, dwa dyski wewnątrz laptopa w tym PCIE, system w cenie.

 

Ewentualnie

MSI GP73 i7-8750H/16GB/1TB/Win10X GTX1060 6 399 zł

Matryca FULL HD, aluminiowa obudowa, podświetlana klawiatura, miejsce na dodatkowy dysk SSD PCIe. Jest lżejszy od HP Omen choć dalej to 17 calowy model.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MSI P65 i7-8750H/16GB/256/Win10 GTX1050Ti