Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Am3riCan0

[Zestaw] 3000 - 4000 zł.Gry/B-OC

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zacznę od tego, że nie jestem obeznany w tych wszystkich komponentach, specyfikacjach itp. itd. Po prostu jestem zielony.

Zamierzam w końcu zmienić swojego starego grata na nowszy model. Ze starego komputera nic nie zostaje bo idzie do oddania/sprzedania.

Cały zestaw będę zamawiać na morele/x-kom.

 

Poszukuję nowego zestawu w max cenie 4000. Choć dobrze by było jakby był troszkę tańszy tak żebym mógł nieco zaoszczędzić na nowy monitor ale to nie jest mus.

Monitor prawdopodobnie jaki kupę to : Asus VG248QE, a obecnie używam ASUS VH197.

Gry w jakie gram to CS:GO/Dying Light/Fifa19/Wiedźmin3. Nie zbyt wymagające tytuły ale to nie znaczy, że nie zamierzam się na coś nowszego przerzucić.

Poza tym komputer zazwyczaj jest odpalony bardzo długo i często siedzę po prostu na internecie.

 

Oczywiście WINDOWS 10.

Dobrze by było dodać jakąś nagrywarkę.

 

To co chodzi mi po głowie :

Procesor : AMD Ryzen 5 2600 ew. X

dyski : najlepiej ssd + talerzówka 1 tb. Mam sporo GB ze starego kompa, które zamierzam przenieść.

RAM : najlepiej od razu 16 GB

płyta główna : wypatrzyłem MSI B450-A PRO ale nie jestem pewien. (trzeba aktualizować bios?)

zasilacz : Seasonic 550W Focus Plus 80 Plus Gold BOX też nie jestem pewien

karta graficzna : kompletnie nie mam pojęcia

obudowa : Również nic konkretnego nie wynalazłem. Najlepiej żeby wszystko się pomieściło i nie było problemu z chłodzeniem.

No i zastanawiam się nad dodatkowym chłodzeniem? Potrzebne czy nie?

 

 

Oczywiście to co wymieniłem wyżej nie oznacza, że musi tak zostać. Jestem skłonny na zmiany.

Generalnie wolałbym bawić się w Intela dla lepszej wydajności w grach ale ceny w porównaniu do amd są spore.

To tyle jak narazie. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi