Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

wd5

Philips 226E9QHAB/00

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mam za bardzo doświadczenia w kupowaniu monitorów. Co myslicie o tym monitorze? Zastanawiam się, czy nie kupić, jest w dobrych cenach. A może macie inne propozycje w kwocie do okolo 450 zł, tak by już był kabel hdmi w zestawie? Gram w gry, ale nie potrzebuje 1ms 144hz. Byleby był w miarę wart swojej ceny, dobre kolory i dawał nadzieję, ze sie nie zepsuje za chwile.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Philips jest okej :) no chyba że z pazurem do malutkim pazurem do gier

Acer Nitro VG220QBMIIX https://www.x-kom.pl/p/440290-monitor-led-22-239-acer-nitro-vg220qbmiix-czarny.html tu 1 ms opóźnienia ale nie ma kabla

AOC 22V2Q https://www.x-kom.pl/p/429627-monitor-led-219-i-mniejszy-aoc-22v2q-czarny.html tu 5 ms opóźnienia ale ma kabel HDMI w zestawie

Monitory mają ekran IPS i 75hz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co dzisiaj marketingowe oszołomy sprzedają jako LED, to nic innego jak LCD z podświetleniem LED. Obecnie każdy LCD jest podświetlany LED. Monitorów LCD z podświetleniem CCFL nie produkuje się/nie sprzedaje się już od ładnych paru lat.

 

Acer Nitro VG220QBMIIX https://www.x-kom.pl/p/440290-monitor-led-22-239-acer-nitro-vg220qbmiix-czarny.html tu 1 ms opóźnienia ale nie ma kabla

AOC 22V2Q https://www.x-kom.pl/p/429627-monitor-led-219-i-mniejszy-aoc-22v2q-czarny.html tu 5 ms opóźnienia ale ma kabel HDMI w zestawie

Monitory mają ekran IPS i 75hz :)

Bardzo ciekawe propozycje. Pytającemu koledze radzę się zainteresować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kyle_PL czyli mozna brać Philipsa bez obaw?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach