Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Vichaister

[10 000 zł?] Gry / Grafika komputerowa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, za niedługo będę przymierzać się do zakupu nowego komputera, chciałbym, aby to była prawdziwa bestia, grywam w różne najnowsze tytuły i zależy mi na maksymalnych detalach podczas rozgrywki z maksymalną płynnością. Zajmuję się także projektowaniem w programach typu Photoshop i Illustrator. Nie znam się obecnie na tych wszystkich podzespołach i też nie wiem jaki budżet dokładnie przeznaczyć na cały zestaw, orientacyjnie niech będzie to 10 000 PLN, ale może to być zarówno mniej jak i więcej.

Na czym mi zależy? Podzespoły, które zrobią z komputera prawdziwego potwora, bestię, której pozazdrościć by mógł pracownik NASA :D

 

[Obudowa] Chciałbym mieć obudowę wyglądającą kosmicznie, z chłodzeniem wodnym czy co tam się teraz stosuje, zaznaczę jeszcze raz, że wygląd ma dla mnie ogromne znaczenie.

[Monitor] koniecznie musi mieć 144 Hz lub więcej, grywam w gry typu Counter-Strike, a tam ma to ogromne znaczenie. Wielkość i rozdzielczość? Kurde, nie wiem jakie powinny być, obecnie mam Full HD i 21,5 cali, chciałbym coś większego, ale czy od razu jakieś 4k? Chyba to by była lekka przesada, chociaż nie wiem - nie znam się na tym, zdam się na wasze rady.

[Procesor] oczywiście z górnej półki, jakieś i7 czy i9 czy co tam teraz produkują.

[Dysk] Chciałbym ten superszybki, SSD czy cos takiego, jeśli są zbyt drogie to może być jeden SSD na sam system i drugi już ten zwykły.

[Karta Graficzna] Chcę prawdziwą bestię, im mocniejszą tym lepszą, i obowiązkowo od Nvidia.

[RAM] Nie wiem jakie jest teraz zapotrzebowanie na pamięć RAM, powiedzmy, że 32GB chciałbym mieć.