Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Deeruv2

Stockowe ustawienia procesora

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Posiadam następujący zestaw:

8700k,

Asus Maximus x hero,

Thermalright macho rev b,

Corsair vengeance led ddr4 2x8gb 3000mhz, cl15.

 

Właśnie złożyłem sobie komputer, odpaliłem hwmonitor i zobaczyłem, że napięcie oscyluje czasem nawet wokół 1.4v oraz na wszystkich 6 rdzeniach taktowanie dobija do 4700mhz z racji, że jestem laikiem w tej kwestii chciałbym się poradzić co w tej kwestii zrobić, zeby na razie ustawić stocka lub coś blisko tego. Jedyne zmiany jakie dokonałem w biosie to zmiana 'ASUS MultiCore Enhancement' na disabled i ''CPU Core Ratio' na per core. Niczym to nie poskutkowało, bios oczywiście najnowsza wejsa- 1801.

 

Pozdrawiam i liczę na wyrozumiałość. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wyłączysz 'ASUS MultiCore Enhancement' to już nie ruszaj "CPU Core Ratio' - jak będzie na Auto, to procek powinien chodzić na stock. tylko wtedy vcore też może być podbijane wyżej niż powinno (zależy od ustawionego schematu - best, normal lub worst scenario). Zmień vcore scenario na best lub ręcznie vcore na 1.25-1.3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wyłączysz 'ASUS MultiCore Enhancement' to już nie ruszaj "CPU Core Ratio' - jak będzie na Auto, to procek powinien chodzić na stock. tylko wtedy vcore też może być podbijane wyżej niż powinno (zależy od ustawionego schematu - best, normal lub worst scenario). Zmień vcore scenario na best lub ręcznie vcore na 1.25-1.3

 

 

Tak wygląda sytuacja po ustawieniu best scenario+ multicore enhancement off + core ratio auto. Za kilka chwil sprawdzę z ręcznym vcorem.

 

Untitled.png