Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

UltimaThule

Podkręcianie i7 9700k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bo to mój pierwszy post

Zacznę od tego że nie wiem nic o podkręcaniu czegokolwiek, przez lata korzystałem z laptopów MSI i nie było mi to potrzebne.

Chciałbym poprosić o radę w podkręceniu procesora, poniżej specyfikacja PC:

 

CPU: Intel Core i7-9700K Coffee Lake Refresh

Cooling CPU: Corsair Hydro Series H105

PSU: Seasonic FOCUS 1000W

Case: Cooler Master Mastercase H500P (ładna obudowa i tyle, nie spełnia swoich funkcji ta wersja i grzeje się w środku, jak się otworzy przedni panel jest OK)

Motherboard: MSI MPG Z390 GAMING PRO CARBON

RAM: HyperX 16GB (2x8GB) DDR4-3333 CL16 Predator Series

 

BIOS jest prosty jak budowa cepa, natomiast nie wiem gdzie i jakie wartości napięć mam ustawić.

Z góry dzięki za porady bo ja jestem totalnie zielony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem fanem podkręcania i nigdy nie zagłębiałem się w temat ale może by użyć tego filmu co ja do mojego i9 9900k ? Wystarczy znalezć te same opcje w biosie i ustawic tak samo ? Czy będzie śmigać to nie wiem bo się nie znam, lecz mi proc leci na wszystkich rdzeniach 5ghz i podczas grania w bf5 temperatury na poziomie 60 stopni...

 

https://www.youtube.com/watch?v=yjj6czDPW3k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem fanem podkręcania i nigdy nie zagłębiałem się w temat ale może by użyć tego filmu co ja do mojego i9 9900k ? Wystarczy znalezć te same opcje w biosie i ustawic tak samo ? Czy będzie śmigać to nie wiem bo się nie znam, lecz mi proc leci na wszystkich rdzeniach 5ghz i podczas grania w bf5 temperatury na poziomie 60 stopni...

 

https://www.youtube.com/watch?v=yjj6czDPW3k

 

Dzięki wielkie :)