Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Remios

Urządzenie wielofunkcyjne dla studenta

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Poszukuje urządzenia wielofunkcyjnego a w tej kwestii jestem całkowitym laikiem. Czytałem różne fora i poradniki, ale wolę się spytać jeszcze szanowanego grona forum PCLab.

 

 

Na wstępie zaznaczę, iż nie sądzę abym chciał wydać majątku na drukarkę, tak do 350 - 400zł powinno wystarczyć.

 

Moje wymagania:

- Drukarka będzie używana dość często a drukowane będą różne dokumenty czarno-białe jak i w kolorze

(tak więc odpada drukarka laserowa)

- Funkcja automatycznego dwustronnego druku

- Dobrze aby posiadała wifi

- Drukowane będą małe elementy więc dobrze aby była dość precyzyjna

- Tanie zamienniki

- Mała awaryjność

 

 

 

Przeglądając różne fora i poradniki znalazłem takie oto 2 drukarki:


  •  
  • Canon Pixma MG5750 [269zł] Jest to mój faworyt. Dość niska cena, dobre opinie, a zamienniki znalazłem w cenie 156zł za komplet.
  • Epson WF-2750DWF [369zł] Cena nie jest tragiczna a także ma dobre opinie. Jedynie opcja faxu jest zbędna. Zamienniki znalazłem w cenie 90zł za komplet.
  • Oraz opcjonalnie Epson Expression Premium XP-6000 [428zł] opłaca się dopłacić i wybrać tą? Zamienniki w cenie 130 za komplet.
     

 

Szukałem także drukarek firmy Brother jednak ich dość duża część ma ceny powyżej 500zł co jest dla mnie zbyt dużą kwotą.

 

 

Dziękuję za pomoc

 

 

Ps.

Byłbym wdzięczny za linki do dobrych zamienników

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tego Canona zamienniki są tańsze niż 30 zł za komplet.

Też się zastanawiam nad tym Canonem, ale miałem wcześniej MG5650 i po 2 latach padła co mnie trochę zniechęca do tej firmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników