Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Adri91

Kamera IP do domu

Rekomendowane odpowiedzi

Chcę kupić kamerę IP do domu, nie znam się na tym za bardzo, chcę coś niedrogiego, ale żeby rejestrowało w dobrej jakości. Nie potrzebuję mega specjalistycznego sprzętu :) Ważne by kamera nagrywała też w nocy. Zasięg widzenia tym większy tym lepiej. Z tańszych kamer widziałem różne kamery Overmaxa z modeli Camspot (coś takiego https://ov.overmax.eu/kategoria/kamery-ip ) , w sklepach chodzą po 100-150zł. Nie wiem czy to nie nie za tanio, nie wiem jak jakość. Co myślicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam Camspot 4.5 , niedroga była ta kamera a jakość obrazu jest spoko, overmax ma niedrogie kamery, jakościowo nie są złe, ja nie narzekam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam JBP 720 i 1080p

 

 

plusem jest łatwosc konfiguracji, podglad na ipadzie/telefonie w aplikacji spoza sieci lokalnej itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio konfigurowalem znajomemu coś na kształt tego Overmaxa, fajna kamerka, podgląd na aplikacji, nagrywanie na SD, alarm na telefon, zapisywanie do chmury. Zdziwiłem się że da się oglądać obraz z kamerki właśnie spoza lokalnej sieci, myślałem że do tego to już jakaś droższa kamera i globalne IP są potrzebne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obecnie wiekszosc kamer tak ma, sam mam monitoring w domu ktory mam dostep przez chmure, bez zewnetrznego ip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem Camsport z Overmax - jak dotąd jest ok, dość dobra kamerka, jak za tak niską cenę to daje radę :) Dzięki za rady. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach