Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Karol3257

Porównanie zestawów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Chciałem prosić Was o radę odnośnie porównania dwóch zestawów, jeden z polecanych na techlipton a drugi 'gotowiec' na xtreem. Muszę zaznaczyć na początku, że jestem laikiem w tej dziedzinie.

Otóż sugerując się mądrzejszymi ode mnie szukałem info w internecie i natrafiłem na artykuł: https://techlipton.pl/polecane-zestawy-komputerowe/

Oscylowałem w kwocie tam pokazanej równej 3400zł. Jednakże przypomniałem sobie, że kiedyś firma xtreem robiła laptopy gamingowe a teraz robią również desktopy. Zobaczywszy ofertę: https://xtreem.pl/15-desktopy-dla-graczy

zacząłem się zastanawiać porównywać, "próbować" wyciągnąć logiczne wnioski aczkolwiek jedynie bół głowy się pojawił :D. Czytałem w 'internetach' ze z gotowcami ostrożnie. Jednakże wybrałem taką specyfikację kierując się również innymi stronami z polecanymi zestawami komputerowymi: