Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

asuslap

Drukarka do 350 złotych.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Kilka dni temu zepsuła się moja drukarka HP DeskJet 2545, dlatego szukam zamiennika. Nie zależy mi na niczym specjalnym, musi być Wi-Fi i skaner, w miarę tani tusz. Drukuję dosyć często +/- 2-3 razy na tydzień, dużo materiałów do szkoły. Na pewnej stronie dostałem propozycję drukarki Epson WorkForce WF-2750DWF. Co o niej sądzicie? W temacie drukarek jestem totalnym laikiem, bo ostatnio drukarkę kupowałem chyba z 4 lata temu. Cena maksymalna to 400 złotych, nie więcej. Proszę o doradzenie :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ja się zastanawiam nad WF-2750DWF.

Podoba mi się to, że jest drukowanie dwustronne i tusze nie takie drogie, ale ponoć nie są wydajne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najtańsze drukarki warte uwagi to modele Brothera - niestety minimum 500 PLN. Plusy - dobra jakość, tanie materiały eksploatacyjne (szczególnie zamienniki) - mam już kupę lat atramentówkę DCP-195C i chodzi na tuszach Dulina jak burza (kilkanaście TYSIĘCY wydrukowanych stron). Znajomym też ostatnio polecałem nowsze modele z WiFi i również byli zadowoleni. Za 300-400 to można dostać "niedzielne" drukareczki jak ktoś drukuje kilka stron tygodniowo - albo drogie tusze, albo zapychają się przy złych zamiennikach, albo rolki padają, generalnie trzeba mieć sporo szczęścia. Przy dużej ilości drukowanych dokumentów - tylko EPSON lub Canon z CISS albo Brother. Warto szukać mniej "chodliwych" modeli na znanych portalach aukcyjnych (cena często stówkę mniej) lub ostatnich sztuk w mniejszych sklepikach internetowych - często można dostać dobrą cenę, a do DOBRYCH modeli tusze produkuje się niezmiennie od lat.