Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

tifa6

Gigabyte b450m nie rusza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, złożyłem sam zestaw z Płytą główną Gigabyte B450M DS3H i po podłączeniu działa wiatrak na procesorze i kręci się karta wraz z niebieską diodą. Jedynie na płycie świeci się coś na pomarańczowo ale wygląda jak jakiś led do audio. Nie znam się aż tak bardzo co może być przyczyną, a chciałem sam złożyć komputer

 

dodatkowo mam:

Procesor: AMD Ryzen 5 2600X 4,2 GHz AM4

ram:HYPERX DDR4 Predator 16GB/3200 (w pierwszym i drugim slocie)

Karta: XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition OC+

Zasilacz be quiet System Power 9 500W

płyta główna: Płyta główna Gigabyte B450M DS3H

 

Jakieś pomysły od czego powinienem zacząć? Podłączyłem zasilacz do głównego wejścia w płycie głównej 24 pin oraz dodatkowo ATX 12v

wydaje mi się że coś z zasilaniem, ale nie mam pojęcia czy to jakaś część a jeżeli tak to która

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Sprawdź, czy kable zasilające płytę 24 i 8 pin dobrze siedzą, to samo się tyczy grafiki

2. Kabel HDMI masz podpięty do karty graficznej?

3. Docelowo moduły RAM mają być tylko i wyłącznie w 2 i 4 slocie RAM licząc od procesora, do sprawdzania pojedynczych modułów używasz 2 slotu.

4. Kabel od wentylatora masz mieć w gnieździe CPU_FAN u góry, obok RAMow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MISTRZ!!! DZIAŁA!!!

 

ale na płycie koło ram mam napisane od lewej ddr_4 obok 2, 3, 1 czyli tak jakby ram miał być w 1 i 2 slocie od lewej czy nie? zdorbić zdjęcie?

 

aktualnie jest jedna kość w drugim od lewej slocie czyli ddr_2

aha, dodam oczywiście że wszystko było ok poza ramem, to on stwarzał problem bo od niego zacząłem, resztę podłączoną miałem tak jak napisałeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach