Forum PCLab.pl: Emag problem ze zwrotem Sapphire Radeon RX 580 NITRO+ 4 GB! - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości


Otwarty

Ikona Ostatnio dodane tematy

Ikona Najnowsze pliki

  • (11 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Emag problem ze zwrotem Sapphire Radeon RX 580 NITRO+ 4 GB! Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   Stfforek 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 31
  • Dołączył: Pn, 28 Sty 19

Napisany 14 Marzec 2019 - 14:58

Część!

Panowie mam problem, otóż w zeszłym tygodniu kupiłem w sklepie "Emag" kartę jak w tytule tematu (nawet o tym napisałem tutaj na forum w jednym temacie) za 649zł! Cieszyłem się bardzo ponieważ myślałem że upolowałem fajną okazję, akurat jak szukałem nowej karty ponieważ stara dokonała żywota.
Niestety po 1 dnu okazało się że nie jest tak super jak się spodziewałem. W spoczynku bajka, niestety pod obciążeniem hałasowała głośniej niż bym tego chciał. Niech nikt mi bajek nie opowiada jakie to super ciche te Sapphire są. Miałem 970 GTX Asusa i ona to była cicha. Tutaj niestety było gorzej. Postanowiłem skorzystać z możliwości zwrotu więc ją odesłać i jednak kupić coś od Nvidia z dobrym chłodzeniem (mniej prądu pobierają = mniej ciepła).

I przechodzimy do meritum, dostaję dzisiaj maila że karta przeze mnie została "użyta" i wysłali mi zdjęcie jakiejś odrapanej brzydkiej śrubki na karcie. Z informacja że albo zgadzam się na zwrot towaru, albo zwracają mi o 10% mniej wartości karty.
Ale ja nic przy niej nie robiłem prócz wsadzenia jej do kompa. Odesłałem w dokładnie takim samym stanie jak dostałem. Nawet mi przez myśl nie przeszło by coś odkręcać.
Odpisałem im że nie zgadzam się na odesłanie karty, ani potrącenia 10% bo ja nic przy niej nie robiłem.

Chcą mnie naciągnąć? Sprzedali mi używaną kartę?
Zgłaszać do UOKiK? Miał ktoś podobny problem?

#2 Użytkownik jest niedostępny   Ozzbi 

  • SiLLenTHiLL
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2586
  • Dołączył: Nd, 10 Cze 07

Napisany 14 Marzec 2019 - 15:18

Zwrot 14 dniowy przysługuje Ci - i masz prawo z tego skorzystać. Co do obniżenia ceny zwrotu sklep ma takie prawo - nic tu nie zdziałasz .

#3 Użytkownik jest niedostępny   frog67 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 317
  • Dołączył: Pt, 27 Sie 10

Napisany 14 Marzec 2019 - 15:22

Jest też jeszcze jedna opcja że sama karta tak nie hałasowała a zasilacz, jeden znajomy miał taki przypadek zmieniał karte kupił, niby z tych cichszych a komputer pod obciążeniem głośny, problemem okazał się zasilacz, zmienił na nowszy mocniejszy i cisza jak makiem zasiał.

#4 Użytkownik jest niedostępny   amp41 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2071
  • Dołączył: Pt, 14 Maj 10

Napisany 14 Marzec 2019 - 16:02

To trzeba było sprawdzić zanim odesłałeś,ja tam bym podarował te 10% i niech zabierają ten chłam i dozbierał do czegoś lepszego.Takie przypadki tylko uświadamiają człowiekowi że trzeba robić zdjęcia i filmiki jak co wygląda (na tle dzisiejszej gazety :E) a sklep no cóż karta użyta,mogłeś coś zahaczyć to chcą kasę i to się chwali że nareszcie coś zrobią z testerami którzy non stop zwracają bo im się źle np.kręci (strata 10% przy zwrocie niektórych przyprawi o ból tyłka)...to oczywiście nie do Ciebie ale tak ogólnie...mam też nadzieję że sprzedadzą komuś innemu tą kartę z tym upustem....choć w to akurat nie za bardzo wierzę.

Ten post był edytowany przez amp41 dnia: 14 Marzec 2019 - 16:04


#5 Użytkownik jest niedostępny   Stfforek 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 31
  • Dołączył: Pn, 28 Sty 19

Napisany 14 Marzec 2019 - 16:27

Czyli co jestem stratny 65zł po używaniu karty przez 1 dzień? Bo po takim czasie zgłosiłem zwrot. Mogłem faktycznie bawić się w Janusza biznesu i trzymać ją 14 dni, chciałem być fair heh...
Opcję głośnego zasilacza odrzucam ponieważ posiadam Seasonic FOCUS Plus Gold 550 i jak do tej pory sprawował się bez zarzutu. To zdecydowanie był szum wiatraków karty (słyszany bardzo w np. Kingdom Come Deliverance).

Wychodzi na to że teraz przy zakupie czegoś przez internet trzeba robić nagranie z otwierania paczki, plus dokładna analiza produktu by uniknąć takich ewentualnych sytuacji.
Dodam że nie ma opcji bym ją odrapał, zahaczył czy inne podobne historie. Serio ludzie nie jestem małpą. ;) Równie dobrze mogli oni coś zmajstrować.

Cóż wychodzi na to że to był mój ostatni zakup w tym sklepie. Zobaczymy jeszcze co mi odpowiedzą.

#6 Użytkownik jest niedostępny   wingedhusar 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3118
  • Dołączył: Cz, 07 Kwi 16

Napisany 14 Marzec 2019 - 16:30

jak wyslali zdjecie to pokaż

#7 Użytkownik jest niedostępny   Stfforek 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 31
  • Dołączył: Pn, 28 Sty 19

Napisany 14 Marzec 2019 - 16:33

Wysłali mi takie zdjęcie. Mam nadzieję że dobrze dodałem :P
Mój link

Ten post był edytowany przez Stfforek dnia: 14 Marzec 2019 - 16:34


#8 Użytkownik jest niedostępny   wingedhusar 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 3118
  • Dołączył: Cz, 07 Kwi 16

Napisany 14 Marzec 2019 - 16:38

kup im taką śrubke i wyślij, najdroższa śrubka świata

Ten post był edytowany przez wingedhusar dnia: 14 Marzec 2019 - 16:38


#9 Użytkownik jest niedostępny   Stfforek 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 31
  • Dołączył: Pn, 28 Sty 19

Napisany 14 Marzec 2019 - 16:51

Ciekawy pomysł :lol2:

A tak serio to nawet przez myśl mi nie przeszło by przeprowadzić tak dokładne oględziny karty i przyglądać się każdemu elementowi gdy zakupiłem NOWĄ pozornie bez wad kartę.
Zachciało mi się Karty AMD.

#10 Użytkownik jest niedostępny   lukadd 

  • there is a near zero risk
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12163
  • Dołączył: Wt, 24 Kwi 12

Napisany 14 Marzec 2019 - 17:00

Chyba według prawa to działa inaczej. Sklep nie może sobie od tak sobie zwrócić mniej kasy po odstąpieniu od umowy. Mają ci zwrócić całość, a następnie mogą się ubiegać o obciążenie kosztami ze względu na np. uszkodzenie przedmiotu lub zmniejszenie jego wartości.

No, ale jeśli się zgodzisz to jesteś w plecy.

Ten post był edytowany przez lukadd dnia: 14 Marzec 2019 - 17:01


#11 Użytkownik jest niedostępny   kochan4 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13150
  • Dołączył: Pt, 16 Mar 07

Napisany 14 Marzec 2019 - 17:04

pewny jesteś, że nie było w opisie , że to karta z outletu? bo coś niska cena jak na emag tej karty

#12 Użytkownik jest niedostępny   Stfforek 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 31
  • Dołączył: Pn, 28 Sty 19

Napisany 14 Marzec 2019 - 17:21

3 Razy sprawdzałem opis bo też w pierwszym momencie pomyślałem że jest jakiś haczyk. Nie było żadnego outletu w opisie, karty po zwrocie czy coś podobnego. Zauważyłem że już mieli dokładnie taką samą promocję Mój link
Normalnie nie kupiłbym 580, ale ta wersja i jeszcze Nitro+ mnie skusiły. Nawet bym nie pomyślał o zwrocie gdyby nie to że była najzwyczajniej za głośna.
Posiadam procesor i5 4690k przez co nie chciałem brać karty pokroju 1080 bo i tak pewnie procesor by ograniczał kartę. A RX 580 wydawała się w sam raz.

@lukadd Na tą chwilę czekam na odpowiedź, napisałem że nie zgadzam się na przedstawione opcje ponieważ odesłałem produkt dokładnie w takim samym stanie jak otrzymałem. Nic nie niej nie grzebałem, nic nie ruszałem. I że chcę pełnego zwrotu. Zobaczymy co odpowiedzą.

A tak ogólnie to jest mi najzwyczajniej przykro.

Ten post był edytowany przez Stfforek dnia: 14 Marzec 2019 - 17:23


#13 Użytkownik jest dostępny   hiero 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 165
  • Dołączył: Wt, 10 Cze 03

Napisany 14 Marzec 2019 - 17:42

Pytanie jak była głośna, może cos było przy niej grzebane 🙄
I taka nowa ona nie była.
Przy Amd podstawa to UV i w tedy te karty sa dużo bardziej ciche niż z pudełka

#14 Użytkownik jest niedostępny   amp41 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 2071
  • Dołączył: Pt, 14 Maj 10

Napisany 14 Marzec 2019 - 18:00

Teoria spiskowa jest taka,kupiłeś kartę,odsyłasz na zwrot 14-to dniowy...w sklepie Janusz patrzy i myśli...no nie może tak być,bierze wkrętak robi rysę i żada kasy za uszkodzenie bo nie będzie mu taki jeden z drugim kupował karty,rozpakował,używał,coś mu nie spasiło i odsyłał bez żadnych konsekwencji bo kto mu później kupi używaną a i tak po normalnej cenie sprzedadzą bo nikt normalny nie będzie z lupą ryski na śrubie szukał a nawet jak znajdzie to na niego się winę zrzuci :E

Ten post był edytowany przez amp41 dnia: 14 Marzec 2019 - 18:02


#15 Użytkownik jest niedostępny   Stfforek 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 31
  • Dołączył: Pn, 28 Sty 19

Napisany 14 Marzec 2019 - 18:44

Kurcze trudno mi określić jak była głośna. To może inaczej:
Miałem kiedyś Asusa 560 Ti DirectCu II, Asusa 970 Strix i oba były zdecydowanie bardziej ciche pod obciążeniem niż ta RX580 Nitro+.
W idle super. W grze Hearthstone super cicho. W 3dmarkach zdecydowanie było ją słychać, w Kingdome Come zdecydowanie było ją słychać. To nie było jakoś super głośno ala suszarka, ale zdecydowanie była najgłośniejszym elementem w kompie. Na tyle że było słychać szum z poziomu kanapy która stoi jakieś 2 metry od biurka z kompem. Na tyle że postanowiłem ją odesłać i poszukać czegoś innego.

Stwierdzam że jak coś jest zachwalane w recenzjach to ma być ciche po wyjęciu z pudełka. Nie mam zamiarów odprawiać czarów by "jakoś" to działało. Nie Januszowałem by trzymać ją 14 dni. Po jednym dniu zgłosiłem zwrot. Nie ma też mowy o jakiś uszkodzeniach, o takie rzeczy dbam bardziej niż o moją drugą połówkę :cool:

Od teraz wszystko co zamówię przez neta przy rozpakowaniu będę nagrywał jak jakiś youtuber :E

A o teoriach spiskowych nawet nie chcę myśleć bo to przerażające.

Ten post był edytowany przez Stfforek dnia: 14 Marzec 2019 - 18:48


#16 Użytkownik jest niedostępny   Kaiketsu 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 4780
  • Dołączył: Cz, 19 Maj 16

Napisany 14 Marzec 2019 - 18:48

co to, następni netesiarze? :E

idź do rzecznika konsumentów, zgłoś i opisz sprawę, oni spróbują interwencji i może wystarczy.

Duży minus dla emaga. Właśnie stracili klienta. Nic więcej tam nie kupię.

Ten post był edytowany przez Kaiketsu dnia: 14 Marzec 2019 - 18:49


#17 Użytkownik jest niedostępny   papa_ODYN 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 60
  • Dołączył: Wt, 15 Sty 19

Napisany 14 Marzec 2019 - 18:58

Mi ta śrubka to bardziej na skorodowaną wygląda niż podrapaną :D

#18 Użytkownik jest niedostępny   Killer85 

  • Piwna rewolucja 2014
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 11106
  • Dołączył: Wt, 25 Sie 09

Napisany 14 Marzec 2019 - 19:05

Zobacz postKaiketsu, o 14 Marzec 2019 - 18:48, napisał(a):

co to, następni netesiarze? :E

idź do rzecznika konsumentów, zgłoś i opisz sprawę, oni spróbują interwencji i może wystarczy.

Duży minus dla emaga. Właśnie stracili klienta. Nic więcej tam nie kupię.

I ja tam nic nie kupie choćby było najtaniej
Robienie debili z nas klientów jest nie na miejscu :thumbdown:

Ten post był edytowany przez Killer85 dnia: 14 Marzec 2019 - 19:05


#19 Użytkownik jest niedostępny   Stfforek 

  • Dyskutant
  • PipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 31
  • Dołączył: Pn, 28 Sty 19

Napisany 14 Marzec 2019 - 19:14

Zobacz postKaiketsu, o 14 Marzec 2019 - 18:48, napisał(a):

idź do rzecznika konsumentów, zgłoś i opisz sprawę, oni spróbują interwencji i może wystarczy.

Duży minus dla emaga. Właśnie stracili klienta. Nic więcej tam nie kupię.


Coraz bardziej skłaniam się na tą opcję.
I tak po takiej akcji też tracą we mnie klienta.

Zobacz postpapa_ODYN, o 14 Marzec 2019 - 18:58, napisał(a):

Mi ta śrubka to bardziej na skorodowaną wygląda niż podrapaną :D


Też mi to nie pasuje, bo zupełnie nie przypomina podrapanej/porysowanej. Ktoś tutaj chce mnie zrobić w "balona" :naughty:

Ten post był edytowany przez Stfforek dnia: 14 Marzec 2019 - 19:15


#20 Użytkownik jest niedostępny   mefisto777 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 16648
  • Dołączył: Nd, 04 Lis 07

Napisany 14 Marzec 2019 - 19:34

Odpisz, że najpierw skonsultujesz się z rzecznikiem praw konsumenta, a jak będą się spinać dalej to sąd.

W emagu już nie kupuje, moje zamówienie wisiało 2 tygodnie, a przez tydzień nie odpisywali czy będą je realizować czy nie. Dobrze, że nie zapłaciłem.

Ten post był edytowany przez mefisto777 dnia: 14 Marzec 2019 - 19:34


  • (11 Stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostania »
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych