Skocz do zawartości
scorpion1987

Monitor do 9700k + 2080ti

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szukam jakiegoś monitora do 9700k + 2080ti. Zastanawiam się czy pójść w 2k czy w 4k, jakie odświeżanie ?. zaznaczam że nie lubię ciąć detali wiec super szybkie odświeżanie chyba nie wchodzi w grę. Wczesniej pracowałem na monitorze 60hz full hd ale ten nie nadaje się do tego zestawu. Budżet na monitor narzazie nie mam za wielki bo około 1000zl wielkość która mnie by interesowała ok 27 cali nie większy pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za tysiaka kupisz monitor 27 cali.. 75Hz i rozdzielczości 2560x1440 a z takimi parametrami jest w czym powybierać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem polega na tym że ja w pc nie mam dużego doświadczenia. Postanowiłem kupić sobie pc do grania z czym nie było większego problemu raczej, ale z wyborem monitora już mam większy problem bo nie wiem w co pójść czy w 2k czy 4k. Wszystkie te Hz g synci free synci itd dopiero poznaje czytając o tym i nie potrafię się zdecydować co do tego co powyżej napisałem, by było najbardziej optymalne grając bez obniżania detali. Nie gram raczej wiele w strzelanki multi wiec miliard fps mnie nie interesuje wole jakość ponad dużą ilość klatek, oby tylko dla oka było płynnie bez przycięć. Wiec mówisz że 75hz wystarczy w 2k do tej karty i proca?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam szukam jakiegoś monitora do 9700k + 2080ti. Zastanawiam się czy pójść w 2k czy w 4k, jakie odświeżanie ?. zaznaczam że nie lubię ciąć detali wiec super szybkie odświeżanie chyba nie wchodzi w grę. Wczesniej pracowałem na monitorze 60hz full hd ale ten nie nadaje się do tego zestawu. Budżet na monitor narzazie nie mam za wielki bo około 1000zl wielkość która mnie by interesowała ok 27 cali nie większy pozdrawiam.