Forum PCLab.pl: Telefon do 1000-1300 zł - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości


Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Telefon do 1000-1300 zł Oceń temat: -----

#1 Użytkownik jest niedostępny   Tragiczny 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 308
  • Dołączył: Nd, 09 Cze 13

Napisany 22 Marzec 2019 - 11:48

Witam,
Po prawie dwóch latach użytkowania asusa zenfone max 3 zc553kl czas na zmianę.

Kwota którą chcę przeznaczyć to około 1300 zł .

Zależy mi głownie na w miarę przyzwoitym aparacie, sprawnym działaniu systemu oraz ok. jednym dniu na baterii przy dość mocnym uzytkowaniu.

W sumie wymagań do producenta brak.

Wstępnie w oko wpadł mi ASUS ZenFone Max Pro M2 , a może coś innego w tej kwocie.



Pozdrawiam i dzieki za pomoc

#2 Użytkownik jest niedostępny   Petru23 

  • 5`nizza
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 28657
  • Dołączył: Cz, 15 Lis 07

Napisany 22 Marzec 2019 - 12:09

Zenfone 5.

#3 Użytkownik jest niedostępny   Baronik 

  • weteran PCLab
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13699
  • Dołączył: Nd, 22 Cze 03

Napisany 22 Marzec 2019 - 12:55

Mam zenfone Max Pro M2 i jestem mega zadowolony, choć dla mnie dla mnie jakość zdjęć z aparatu nie jest prawie wcale istotna. Gdybyś miał jakieś pytania odnośnie tego modelu, to pisz.

#4 Użytkownik jest niedostępny   Above 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12177
  • Dołączył: Pt, 08 Kwi 05

Napisany 22 Marzec 2019 - 12:56

Max Pro M2 ma niezbyt dobry aparat , gorsze od Z5 audio i zlacze micro usb . Jego plus to czysty android , szybkość i bateria. 

Lepszy pod tym względem jest Zenfone 5 , szczególnie jakby chciało Ci sie dograć aplikację gcam . Ma bardzo dobry w tej cenie aparat z optyczną stabilizacją. Bateria wytrzymuje spokojnie 1.5 dnia.

Z alternatyw to ciężko , może Pocophone F1 za 1300zł jak trafisz , o wiele szybszy od zenfona (ale nie znaczy to że zenfone 5 muli , działa bardzo sprawnie) , ma również fajny aparat tyle że bez OIS , lepszą baterię i gorsze audio i ekran, nie ma NFC 

Ten post był edytowany przez Above dnia: 22 Marzec 2019 - 13:40


#5 Użytkownik jest niedostępny   Petru23 

  • 5`nizza
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 28657
  • Dołączył: Cz, 15 Lis 07

Napisany 22 Marzec 2019 - 13:25

I ogólna jakość wykonania. Jest plastikowy, zabawkowy i ekran też nie jest jakis wybitny. F1 to dla maniaków cyferek imo. Wystarczy się zastanowić, jak sprzet z s845 na pokładzie może kosztować 1300zl. A no może, ale nie bez przyczyny.
Zenfone 5 w swojej aktualnej cenie 1050 to sztos. Niedawno kosztował 1700zl ;)

Jedyne co bym dorzucił podobnego do f1 to honor 10, bo widziałem za 1300-1400zl. Też bez optycznej stabilizacji ale daje rade.
Aczkolwiek przy takich wymaganiach Zenek 5 imo zamyka temat.

I nie byłbym sobą, gdybym nie podrzucil
Htc u11 eyes. Do dostania na allegro od 1300zl, ew kupić u sprawdzonego sprzedawcy w Chinach z roczna gwarancja.

Ten post był edytowany przez Petru23 dnia: 22 Marzec 2019 - 13:29


#6 Użytkownik jest niedostępny   Tragiczny 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 308
  • Dołączył: Nd, 09 Cze 13

Napisany 22 Marzec 2019 - 13:40

Z tego co widzę . Lepszym wyborem bedzie zenfone 5. Ale wybiorę sie do sklepu i "obadam" oba modele.
Tylko zastanawiam się jak się ma procesor i 4gb ramu w z5, do procesora i 6gb w m2

Ten post był edytowany przez Tragiczny dnia: 22 Marzec 2019 - 13:46


#7 Użytkownik jest niedostępny   Above 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12177
  • Dołączył: Pt, 08 Kwi 05

Napisany 22 Marzec 2019 - 13:50

staram sie byc obiektywny ale czesto polecam Zenfone 5 ze wzgledu na znakomity stosunek ceny do jakości.

Polecił bym może motorole G7 plus ale za 1400zł to już sporo a radzi sobie podobnie do zenka tylko ma gorszą baterię , szczególnie w idle sporo traci . Do tego jest większa i cięższa.

Jakbyś znalazł tanio Huawei P20 to też fajny fon jeśli chodzi o aparat, szybkość , bateria .

#8 Użytkownik jest niedostępny   Petru23 

  • 5`nizza
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 28657
  • Dołączył: Cz, 15 Lis 07

Napisany 22 Marzec 2019 - 14:21

Zobacz postTragiczny, o 22 Marzec 2019 - 13:40, napisał(a):

Z tego co widzę . Lepszym wyborem bedzie zenfone 5. Ale wybiorę sie do sklepu i "obadam" oba modele.
Tylko zastanawiam się jak się ma procesor i 4gb ramu w z5, do procesora i 6gb w m2


różnicy w prockach nie zauważysz (kyro 260 1,8GHz vs 2,2GHz), tak samo jak ilośc RAM. 4GB nie zapchasz a co dopiero 6GB.
max pro m2 to bateria, bateria i jeszcze raz bateria przy zachowaniu pozostałych aspektów na dosyć wysokim poziomie. Aparat na stockowej apce średni, ale port pixela czyni cuda, także to do weryfikacji.

#9 Użytkownik jest niedostępny   Tragiczny 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 308
  • Dołączył: Nd, 09 Cze 13

Napisany 23 Marzec 2019 - 09:49

Dzięki wszystkim za pomoc.Wybrałem zenfona 5 - myślę, że do moich zastosowań będzie idealny :)

#10 Użytkownik jest niedostępny   Above 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12177
  • Dołączył: Pt, 08 Kwi 05

Napisany 23 Marzec 2019 - 10:10

Daj znać jak wrażenia jak już kupisz :)

#11 Użytkownik jest niedostępny   Petru23 

  • 5`nizza
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 28657
  • Dołączył: Cz, 15 Lis 07

Napisany 23 Marzec 2019 - 10:21

Podrzuć mu działający port z pixela, żeby nie musiał szukać ;)

#12 Użytkownik jest niedostępny   xtn 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 5804
  • Dołączył: Pt, 28 Lut 14

Napisany 23 Marzec 2019 - 10:22

Bardzo dobry wybór :)

#13 Użytkownik jest niedostępny   Above 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 12177
  • Dołączył: Pt, 08 Kwi 05

Napisany 23 Marzec 2019 - 10:43

tu link do gcam z pixel 3 mode : https://drive.google...6xkJ3A-FCd0U0S9 , warto używac tej apki w trudniejszych warunkach i robi tez fajne zdjęcia portretowe . Tutaj na zachętę moje fotki zrobione gcam , częściej używam tej aplikacji bo wyciąga więcej detali ;)

https://photos.app.g...Uku3oHM7sgzVtr9 , jak widać Zenfone 5 radzi sobie w praktycznie każdych warunkach.

Ten post był edytowany przez Above dnia: 23 Marzec 2019 - 10:43


#14 Użytkownik jest niedostępny   Bastian69 

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6
  • Dołączył: Cz, 03 Gru 15

Napisany 26 Marzec 2019 - 14:02

Cześć podepne się pod temat tylko nieco w innej formie :)
Obecnie posiadam wysłużoną Z3, mam ją od dnia premiery i sporo ze mną przeszła :) wiele razy utopiona, przejechana przez samochód xD wypadła z 1 piętra i gdyby nie atak wściekłości i wygiecie jej w banana przez co miejscami przestał działać dotyk (trzeba mocniej nacisnąć) to dalej bym z niej korzystał. Telefon potrzebuje do cykania fotek jedzenia i wrzucania na insta, puszczania muzyki plus granie w gry i wiadomo serfing po necie. Jako że pracuje w pizzeri gdzie panuja ciężkie warunki woda, mąka, wysoka temperatura potrzebuje dosyć solidnego fona odpornego na takie sprawy plus odpornego na upadki bo niestety czesto się zdarzają hehe
Wstępnie wybrałem tel. Wacham się pomiędzy Sony XZ1 a XZ2. Ceny są w miare podobne XZ2 + 500 zł ale oglądałem oba i xz1 wydaje sie solidniejsza, zrobiona z metalu. Mimo że stary juz ten tel ale chyba daje rade. Te Xiaomi i huwaweie jakos nie przemawiaja do mnie. Pytanie czy warto kupować taki stary tel czy rozglądać się za czymś innym?

#15 Użytkownik jest niedostępny   Baronik 

  • weteran PCLab
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 13699
  • Dołączył: Nd, 22 Cze 03

Napisany 26 Marzec 2019 - 14:45

Zobacz postBastian69, o 26 Marzec 2019 - 14:02, napisał(a):

Telefon potrzebuje do cykania fotek jedzenia i wrzucania na insta,

po tym fragmencie przestałem czytać :E

#16 Użytkownik jest niedostępny   Bastian69 

  • Małomówny
  • Pip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6
  • Dołączył: Cz, 03 Gru 15

Napisany 26 Marzec 2019 - 17:57

A jak byś poczytał dalej to byś wiedział że pracuję w pizzeri i częścią mojej pracy jest strzelanie fotek i wrzucanie na tablice...

#17 Użytkownik jest niedostępny   fliperpl 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 7004
  • Dołączył: Pn, 19 Wrz 11

Napisany 26 Marzec 2019 - 20:49

Zobacz postBastian69, o 26 Marzec 2019 - 14:02, napisał(a):

Cześć podepne się pod temat tylko nieco w innej formie :)
Obecnie posiadam wysłużoną Z3, mam ją od dnia premiery i sporo ze mną przeszła :) wiele razy utopiona, przejechana przez samochód xD wypadła z 1 piętra i gdyby nie atak wściekłości i wygiecie jej w banana przez co miejscami przestał działać dotyk (trzeba mocniej nacisnąć) to dalej bym z niej korzystał. Telefon potrzebuje do cykania fotek jedzenia i wrzucania na insta, puszczania muzyki plus granie w gry i wiadomo serfing po necie. Jako że pracuje w pizzeri gdzie panuja ciężkie warunki woda, mąka, wysoka temperatura potrzebuje dosyć solidnego fona odpornego na takie sprawy plus odpornego na upadki bo niestety czesto się zdarzają hehe
Wstępnie wybrałem tel. Wacham się pomiędzy Sony XZ1 a XZ2. Ceny są w miare podobne XZ2 + 500 zł ale oglądałem oba i xz1 wydaje sie solidniejsza, zrobiona z metalu. Mimo że stary juz ten tel ale chyba daje rade. Te Xiaomi i huwaweie jakos nie przemawiaja do mnie. Pytanie czy warto kupować taki stary tel czy rozglądać się za czymś innym?



celuj w S8. Aparat jest szybki a autofocus poprawny. Sam w sobie telefon woodoodporny i pyłoszczelny. Sony może cię trochę zniesmaczyć jeśli chodzi o zdjęcia przy sztucznym świetle.

Ten post był edytowany przez fliperpl dnia: 26 Marzec 2019 - 20:50


#18 Użytkownik jest niedostępny   xede 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 6917
  • Dołączył: Cz, 24 Sie 06

Napisany 28 Marzec 2019 - 09:38

szczerze kolega bedzie sprzedawal taki po naprawie, upadl mu i wymienili caly(wyglada jak nowy z certyfikatem na wodoszczelnosc) :D razem z bateria, jakbys byl zainteresowany daj znac

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych