Skocz do zawartości
Kaktuch

Samsung S7 - tragiczna bateria

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Od 2,5 roku posiadam Samsunga Galaxy S7. Obecnie pracuje pod androidem Oreo 8.0.0. Posiadam jeden główny problem - tragiczna wydajność baterii. Objawia się to tym, że przy normalnym użytkowaniu, po odłączeniu rano naładowanego telefonu od ładowarki po przykładowo 5 godzinach i 1 godzinie włączonego ekranu (przeglądanie internetu lte) bateria jest rozładowana do 50%. Większość aplikacji w tle wyłączona, always on display wyłączony. Mimo to nawet gdy telefon leży nieużywany to schodzi jakieś 2-3% baterii na godzinę.

 

Mam wrażenie, że samsung leci w ch*** i coś specjalnie sp*** z obecnym systemem/oprogramowaniem.

 

Moje pytanie jest następujące (nie znam się kompletnie na telefonach/ich oprogramowaniu):

Czy da się spróbować naprawić telefon wgrywając jakiś nieautoryzowany system operacyjny/nakładkę/cokolwiek? Gwarancja już się skończyła a telefon jest w tym momencie nieużywalny (3 razy dziennie trzeba by go ładować) więc w sumie nie mam nic do stracenia. Pytanie tylko - czy istnieje taki soft i czy dam radę go odpalić na moim S7 w zamian za standardowy...

 

Dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepszą opcją byłaby raczej wymiana baterii na nową w autoryzowanym serwisie. Oczywiście odpłatnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być i tak że bateria po prawie 3 latach już zdycha.

Co do oprogramowania to możesz zejść wersję niżej używając Odina

https://www.google.com/amp/s/forum.xda-developers.com/s7-edge/how-to/guide-how-to-downgrade-android-oreo-8-0-t3821495/amp/

 

Poradnik jest dla s7 Edge ale do zwykłego soft wgrywać się tak samo.

Musisz tylko znaleźć soft XEO w wersji 7.0 dla zwykłego s7.

 

(Np ten: https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-s7/SM-G930F/XEO/download/G930FXXS2DRDI/217419/ )

Edytowane przez Fonzie

Udostępnij tę odpowiedź