Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Cris25

Rozbudowa domowej sieci

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam router światłowodowy który dostałem od firmy dostarczającej internet i jest to ZTE ZXHNF6000 do którego nie mam możliwości zalogowania się więc w razie problemów jestem zmuszony dzwonić na infolinię. Mój drugi router to TP-Link TL-WR1043ND i próbowałem połączyć je połączyć ze sobą ale jestem całkowicie zielony w tych sprawach i czy może mi ktoś pomóc. Dodam że połączenie między routerami musi być bezprzewodowe ponieważ TPLink będzie piętro niżej udostępniał internet do dekodera i TV. Ma ktoś jakieś pomysły, z góry dziękuje za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Jaka wersja TP-Link TL-WR1043ND.

2. W jaki sposób TP-Link będzie "udostępniał internet do dekodera i TV", bez- czy przewodowo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Wersja v.1.8 trochę lat już ma ale po podłączeniu do 230V śmiga.

2.Z racji słabej karty WiFi w TV połączenie będzie przewodowe do TV i dekodera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Wersja v.1.8 trochę lat już ma ale po podłączeniu do 230V śmiga.

Trochę ma. I nic na nim nie zrobisz. Dopiero na OpenWRT można postawić klienta WiFi (TL-WR1043ND v1.x). Inna kwestia czy przy TV i dekoderze jest znośny sygnał do złapania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sygnał jest bardzo znośny tylko wbudowana karta sieciowa w TV jest po prostu żałosna. Czy zaktualizowanie oprogramowania do najnowszego da mi możliwość "postawienia klienta WiFi" jeśli tak to jak a czy będę zmuszony do kupna innego routera jeśli tak to jakiego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz też wgrać Gargoyle.