Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

kamasfcb

Dodatkowy dysk

Rekomendowane odpowiedzi

Siema kupiłem sobie komputer z dyskiem ssd 500 gb ale powiem szczerze trochę mi mało

Zastanawiam się nad dokupieniem do zestawu dysku hdd i tutaj moje pytanie co my polecacie? Chodzi mi o dużą pojemność i rozsądną cenę

 

Jeszcze jedno pytanko bo jestem zielony w tych sprawach. Jak funkcjonuje wtedy to wsyzstko na dwóch dyskach? Na SSD mam system a na HDD wrzucam gry itp?

Z góry dziękuję za pomoc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema kupiłem sobie komputer z dyskiem ssd 500 gb ale powiem szczerze trochę mi mało

Zastanawiam się nad dokupieniem do zestawu dysku hdd i tutaj moje pytanie co my polecacie? Chodzi mi o dużą pojemność i rozsądną cenę

 

Jeszcze jedno pytanko bo jestem zielony w tych sprawach. Jak funkcjonuje wtedy to wsyzstko na dwóch dyskach? Na SSD mam system a na HDD wrzucam gry itp?

Z góry dziękuję za pomoc ;)

SSD to system i gry...jedni dzielą go na 2 partycje(jak ja) inni nie...wedle własnego uznania

 

Pytanie czy gry będą na HDD czy tylko dane?

 

Miałem kiedyś Toshibę więc mogę polecić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem wlaśnie o tym żeby gry dac na hdd bo 500 tego ssd to trochę mało na gry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem wlaśnie o tym żeby gry dac na hdd bo 500 tego ssd to trochę mało na gry

 

Jeżeli nie zależy ci na szybkim wczytywaniu gier to kup HDD (3tb ok 320zł). Jeżeli ci na tym zależy to kup SSD (500gb poniżej 300zł).

Ile ty tych gier trzymasz że ci 500gb nie starcza na nie?

 

Ja z reguły robię tak że najczęściej grane gry trzymam na SSD, a jakieś molochy gdzie niespecjalnie mi zależy na szybkim ładowaniu bądź tytuły odpalane rzadko przenoszę na HDD.